Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
I varje fall har han ingen chans att få stanna i Sverige. Är han nån sorts flykting så är det england som gäller eftersom det alltid är första landet som tar emot. Vore han dessutom svensk så är det enkelt att via PKU-registret kolla om han verkligen är född i Sverige.
Bortsprättade etiketter i en kostym tyder iaf på något skumt. Min gissning är att han hamnar i finkan som småningom när han inte längre befinns vara sjuk.
varför skulle dom låsa in honom? vad jag kan förstå har han inte gjort något olagligt..det känns som ni tar upp väldigt mycket som redan har tagits upp i tidigare i tråden..till exempel det om att han skulle vara savan..
man borde testa om han är döv och såna prylar också..typ smälla av nåt högt bakom honom och se om han reagerar..att han skulle vara nån slags barpianist tror jag inte..det är nog väldigt många som skulle känna igen honom och det hade nog kommit fram då..
en människa är ju inte helt osynlig hela sitt liv så förr eller senare kommer det antagligen nån som känner igen honom..
och visst, han är äckligt lik han i Aqua..lite mer utmärglad bara..