2005-05-17, 14:50
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Apatin sprider sig till England?

Klart att han är svensk då! Kanske tröttnat på sossarna och testar det nya tricket "apatisk östeurope".
Citera
2005-05-17, 14:51
Medlem
onits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
Apatin sprider sig till England?

Vilken apati?
Citera
2005-05-17, 14:52
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onit
Vilken apati?

Se ovan onaniten...
Citera
2005-05-17, 15:13
Medlem
Robert_Goatses avatar
http://images.thetimes.co.uk/TGD/picture/0,,199786,00.jpg
Han ser lite finskt ut.
Jorma?
Pekka?
Mika?
Citera
2005-05-17, 15:17
Medlem
onits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
Se ovan onaniten...

Citera
2005-05-17, 15:20
Medlem
Hemlige Mårtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tku01
Jag är övertygad om att han är en östeuropé som vill stanna i västeuropa. Antar att dom har många skolade pianister.

Blå och Gul? Ukraina?

/Teaser

Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Ser man på. Inte en enda tråd som inte kan användas som invandrarkritik :shoot2:

Jag är långt ifrån invandrarfientlig men man kan la säga att det är ganska troligt att det är så.
Citera
2005-05-17, 15:35
Medlem
Gammgubbens avatar
Borttappad barpianist

Det borde väl inte vara en helt omöjlig uppgift att kolla med rederier som trafikerar aktuellt kustavsnitt, om det saknas nån gubbe från pianobaren. Å andra sidan borde väl rederiet gå ut med att någon saknas/man över bord.

Min teori är att det är en (avhoppad!) barpianist från ett kryssningsfartyg hemmahörande i östra Östersjön. Han har helt klart östeuropeiskt utseende. Killen har hoppat i och fått synaps-släpp (eller nåt) av det iskalla vattnet. Klädetiketterna borttagna så dom inte kan skicka hem honom.
Citera
2005-05-17, 15:45
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seegruh
Savant-kille vars föräldrar nu är överlyckliga eftersom de äntligen slipper honom... en teori lika god som alla andra.

Ja, ett riktig enfant terrible. Sorgsna ögon hade han dock....
Citera
2005-05-17, 16:15
Medlem
Windom_Earls avatar
Jag news-googlade lite igår och hittade en artikel i en brittisk tidning där nån "official" hävdade att han inte alls är den pianovirtuos som media påstår. Han skulle tydligen spela ett fåtal enklare stycken om och om igen bara. Tyvärr har jag inte lyckats hitta artikeln igen idag. Men visst vore det väl typiskt media att överdriva hans eventuella måttliga talang för att öka intresset för det hela?

Edit:
Skulle de inte kunna kolla lagningar i hans tänder tex? Metod och fyllningar osv skiljer sig väl en del från olika länder.

Eller, ännu bättre. Nyp honom JÄTTEHÅRT och se vilket språk han skriker aj på
Citera
2005-05-17, 16:16
Medlem
onits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Windom_Earl
Jag news-googlade lite igår och hittade en artikel i en brittisk tidning där nån "official" hävdade att han inte alls är den pianovirtuos som media påstår. Han skulle tydligen spela ett fåtal enklare stycken om och om igen bara. Tyvärr har jag inte lyckats hitta artikeln igen idag. Men visst vore det väl typiskt media att överdriva hans eventuella måttliga talang för att öka intresset för det hela?

Aha, jupp, plötsligt verkar det mer logiskt...
Citera
2005-05-17, 16:25
Medlem
crippas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robert_Goatse
http://images.thetimes.co.uk/TGD/picture/0,,199786,00.jpg
Han ser lite finskt ut.
Jorma?
Pekka?
Mika?

M.A.R ??
Citera
2005-05-17, 16:25
Medlem
iommis avatar
han är ryss och vill ha uppehållstillstånd. frågan är bara hur länge han kan hålla lugnet utan att brista ut? hade jag varit on the case hade jag satt en komiker framför honom tills han började skratta..svårare är det inte..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in