2005-08-24, 20:02
Medlem
hagge3s avatar
Jag fattar inte hur hans familj kunde missa allt nyhetsuppbåd som var över hela världen.
Han var ju på bild i varenda media, dom skrev om honom varje dag.

Citera
2005-08-24, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hagge3
Jag fattar inte hur hans familj kunde missa allt nyhetsuppbåd som var över hela världen.

Tippar på att de var med på hela grejen
Citera
2005-08-25, 08:35
Medlem
enligt korta notiser idag säger de att de är jordbrukare som jobbar med viktigare saker än att läsa tidningen. Kan vara riktigt. Alla sitter inte som vi och stirrar på expressens hemsida....

sen är han nog inte helt stabil. suicidal. det var väl där allt startade...
Citera
2005-08-25, 10:12
Medlem
hagge3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
enligt korta notiser idag säger de att de är jordbrukare som jobbar med viktigare saker än att läsa tidningen. Kan vara riktigt. Alla sitter inte som vi och stirrar på expressens hemsida....

Visserligen.
Men man kan ju tycka att någon borde känt igen honom som "den där konstiga killen som går fram och tillbaka över ladugården".
Bönder och byfånar älskar ju skvaller, mer än kvinnor faktiskt.
Citera
2005-08-25, 10:15
Medlem
Idios avatar
Äh farsan ser inte ut som någon som läser tidningen direkt...
Citera
2005-08-25, 10:17
Medlem
hagge3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idio
Äh farsan ser inte ut som någon som läser tidningen direkt...

Men någon gång under månaders tid måste ju han sett en skymt av en nyhetstidning eller ett nyhetsinslag.
Det är ju trots allt Tyskland och inte en liten folkstam på Madagaskar vi pratar om.

Det är något som inte stämmer enligt min mening.
Citera
2005-08-25, 12:26
Medlem
General Nogis avatar
Citat:
Men någon gång under månaders tid måste ju han sett en skymt av en nyhetstidning eller ett nyhetsinslag.
Det är ju trots allt Tyskland och inte en liten folkstam på Madagaskar vi pratar om.

Det är något som inte stämmer enligt min mening.

Att hans farsgubbe inte sett nån bild i tidningen är en sak, men att inte någon annan släkting eller bekant till familjen känt igen han från bilderna i media och reagerat, det är rätt underligt.
Citera
2005-08-25, 13:34
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General Nogi
Att hans farsgubbe inte sett nån bild i tidningen är en sak, men att inte någon annan släkting eller bekant till familjen känt igen han från bilderna i media och reagerat, det är rätt underligt.

Vill minnas att jag läste om att den lokala tidningen där i byn hade tagit upp fallet med pianomannen men inte inkluderat bild...det kan ju vara en förklaring men jag håller med - NÅGON borde ha lyckats se en bild av honom...det är underligt.
.
Citera
2005-08-25, 13:39
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Vill minnas att jag läste om att den lokala tidningen där i byn hade tagit upp fallet med pianomannen men inte inkluderat bild...det kan ju vara en förklaring men jag håller med - NÅGON borde ha lyckats se en bild av honom...det är underligt.
.

ja, och sen har han väl inte suttit på en bondgårde hela sitt liv heller? han måste ju ha varit ute och rört på dej en aning så folk borde ju känna igen honom..iof om han har bluffat hela tiden så har han väl också kunnat göra något åt sitt utseende också. kanske färga håret m.m. han har nog förberett sig en hel del kan jag tro..
Citera
2005-08-27, 04:33
Medlem
ricky nr:1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Det förklarar ju varför ingen kände igen honom. Han har bara närmat sig folk bakifrån
asgarvar i min ensamhet
Citera
2005-08-27, 04:38
Medlem
ricky nr:1s avatar
Citat:

hela familjen var säkerligen involverade i bluffen!!
Citera
2005-08-27, 18:54
Medlem
rogerks avatar
Citat:

Som jag skrivit tidigare i denna tråd, när dom konfronterade "Anastasias" riktiga syskon med varför dom ej avslöjat sin systers bluff, Vi ville ej lägga oss i vad hon gjorde svarade dom.
Kanske samma sak här, farsan var glad o inte ha sonen hemma...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in