.. och då batteriet är helt kass så slocknade datan på en gång. in med kontakten igen startar upp, men kommer bara fram till menyn med startalternativen.. testar att starta normalt som det står att jag ska göra, och direkt efter jag tryckt på enter så kommer det en blåskärm som slocknar efter en sekund och datan startar om.. kommer in igen på menyn och testar då på senaste uppstarten.. samma blåskärm igen och datan slocknar.. och samma blåskärm igen vad fan jag än testar.. köpte den här datan av en polare för ett 1/2 - 2 år sen för en billig slant. Fanns ingen original win xp skiva med, och spelade inte någon roll heller då den har funkat hela tiden.. så jag testade att starta med en bränd kopia jag hade hemma, för att kolla efter nån hjälpmeny eller återskapande av systemfilerna eller dyligt.. kommer till återställnings konsoll sidan.. en svart sida där det står 3 alternativ.. starta med konsollen och en till nånting sen tredje är att avsluta den.
har nog testat det jag kan göra, och vet fan inte hur jag ska göra nu..
testade att köra installationen så långt jag vågade, men då jag inte har nån serial till xpn så var det lika bra att avsluta innan jag gör nåt mer fel.
kan jag göra nåt för att få bort blåskärmen på ett enkelt sätt? antar att nån systemfil brakade samman av att den stängdes av.. kan jag kopiera dom från xp skivan? har ju ingen diskett i datan så jag kan ju inte göra en xp startdiskett heller..