2013-03-08, 19:55
Medlem
Wosps avatar
Jag har blivit avstängd en gång, då kom det upp någon ruta om att jag var avstängd en vecka. Det fanns ingen logga ut knapp och jag kunde inte navigera någonstans på forumet. Detta var såklart enkelt att lösa igenom att rensa cookie i webbläsare, efter det så kunde jag surfa runt på forumet och läsa trådar men såklart inte skriva något eftersom att jag inte var inloggad på någon användare.
Citera
2013-03-17, 14:51
Medlem
Om man då skulle bli avstängd. Finns det en möjlighet att man kan logga in på ett annat konto från samma datorn, som man vart avstängd på?
Citera
2013-03-17, 15:26
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymous-Anonym
Om man då skulle bli avstängd. Finns det en möjlighet att man kan logga in på ett annat konto från samma datorn, som man vart avstängd på?
Läs regel 1.07 inklusive förtydligandet.
Citera
2013-03-17, 15:50
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Det är egentligen du som person som är avstängd från forumet. Logga in allt vad du orkar men om du skriver annat än PM till moderatorer/administratörer eller inlägg i Feedback-forumet blir du bannlyst.

Dessutom så tror jag att forumet Avstängningar och bannlysningar är öppet för oinloggade, så du behöver inte logga in för att hitta orsaken till din avstängning. På sin höjd kan du logga in med kontot som stängts av så får du se anledning och datum då du släpps in igen.
Citera
2013-03-17, 15:55
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Visst har du möjlighet att göra det, men du bör räkna med risken att bli upptäckt och få din avstängning förlängd.
Citera
2013-07-03, 19:30
Medlem
Mouchinos avatar
Hmm jag fick precis ett mail om avstängning, nån som vet under hur lång tid eller är det permanent?
Citera
2013-07-03, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Hmm jag fick precis ett mail om avstängning, nån som vet under hur lång tid eller är det permanent?

Ett pm menar du? beror på vad du gjort.Om det är första avstängningen så en vecka 2a en månad 3e 6 månader. Men vid väldigt alvarliga regelbrott kan du bli bannlyst direkt. Men om du fått mail via tex hotmail så är det någon som jävlas med dig.Avstängningarna får du via pm av en moderator.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in