Igår, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Fast det kan lika gärna vara pepsi i glaset.

Haha!
Citera
Igår, 23:57
Medlem
För övrigt är jag helt på Sandras sida gällande frisörgate. Alla vill inte se ut som svala halmstrån, ibland vill man vara blond - blek skiten! Orkar inte med frisörer som ska ta ut sin personliga preferens på kunden i stolen.
Citera
Idag, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
OTROLIGT att Sandra inte fattat att NG-listan på 100 kvinnor är ironisk. Det är som om hon fötts igår typ.

Haha där är det du som har fel, definitivt inte ironisk. Däremot är det en så intetsägande och onödig lista att det är pinsamt att hon uppmärksammar den, verkligen nåt som Frasse Levinsson bara slängt ihop för att fylla siten
Citera
Idag, 09:29
Medlem
”Denna lapp åker direkt in i min Louise Caaaarmeeeen!”

Hon kunde satt den på kylskåpet så att barnets andra förälder också fick titta på den. Eller rent av ramat in den. Men nej hon jublar istället över att äntligen få användning för sin flera tusen kronor dyra märkesinvestering. Hon kunde klistrat in den i sin anteckningsbok och hållit tyst om det också. Men det går ju inte. För det är ingen anteckningsbok utan en LOUISE CARMEN faktiskt. Och alla måste veta att den ANVÄNDS.

Jag blir helt matt av att föreställa mig hennes ängsliga hjärna där allt går ut på att projicera ett konglomerat av konsumtionshets och performativa åtgärder istället för en personlighet. Istället för att bara vara.
Citera
Idag, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misirlouie
Haha där är det du som har fel, definitivt inte ironisk. Däremot är det en så intetsägande och onödig lista att det är pinsamt att hon uppmärksammar den, verkligen nåt som Frasse Levinsson bara slängt ihop för att fylla siten

Om du har rätt, vilket jag inte tror, då är han den sämsta skribenten som någonsin funnits.
Citera
Idag, 09:38
Medlem
Citat:

Menar du på allvar att Lovisa Worge har ”stil, klass och tradition”? Hahahaha. Och att Hanna Friberg är hälsosam? Ha! Ironiskt så det dryper om det.
Citera
Idag, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Menar du på allvar att Lovisa Worge har ”stil, klass och tradition”? Hahahaha. Och att Hanna Friberg är hälsosam? Ha! Ironiskt så det dryper om det.

Absolut inte ironi, nej. Men däremot en typisk Nöjesguiden-stil att hylla fulkultur för att framstå fördomsfri och härlig. Tror du att han är ironisk när han skriver att Little Jinder (som säkert är en kompis till honom) är roligast och smartast? Jag tror bara inte du förstår den typen av hipstriga journalistik som Nöjesguiden står för.
Citera
Idag, 17:24
Medlem
Citat:
Absolut inte ironi, nej. Men däremot en typisk Nöjesguiden-stil att hylla fulkultur för att framstå fördomsfri och härlig. Tror du att han är ironisk när han skriver att Little Jinder (som säkert är en kompis till honom) är roligast och smartast? Jag tror bara inte du förstår den typen av hipstriga journalistik som Nöjesguiden står för.

Att vara hipster 2026 är väl höjden av patetiskt.
Citera
Idag, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bataclan
Att vara hipster 2026 är väl höjden av patetiskt.

Finns NG alltså fortfarande ? Haha, herregud.
Citera
Idag, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Finns NG alltså fortfarande ? Haha, herregud.

Ett lite mer välbetalt Samhall. Ungefär som bloggare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in