2026-07-06, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Passar hon inte väldigt bra i hårfärgen hon har nu? Lite rödblondaktig med guldstråk. https://www.flickr.com/photos/sandypandycandy/55374349007/

Är nog på de otrevliga frisörernas sida i detta!

Verkligen ett råd i VÄLMENING från frisörerna. Hade velat ha det bemötandet i Sverige också, dom som är experter - säg till vad som funkar och inte.

Hon får så mycket komplimanger för sitt hår nu av en anledning , det ser friskt och hälsosamt ut. Samt passar hennes toner.
Citera
2026-07-06, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Agejev
Jag vet inte om det är ett bevis direkt, men håller med om att det är ett vanligt beteende bland missbrukare. Har en vän som agerar precis så här, när vi närstående flaggat för att hon dricker för mycket har hon slagit bakut, kallat det personangrepp, att vi är tråkiga, pinsamma osv.

Exakt så. Om man inte kan hänga i sociala sammanhang utan alkohol, för att man tycker folk är tråkiga så har man fan problem.

Jag dricker alkohol. Men har inget problem att gå ut på krogen och ta en cola.
Citera
2026-07-06, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intig
Verkligen ett råd i VÄLMENING från frisörerna. Hade velat ha det bemötandet i Sverige också, dom som är experter - säg till vad som funkar och inte.

Hon får så mycket komplimanger för sitt hår nu av en anledning , det ser friskt och hälsosamt ut. Samt passar hennes toner.

Det Sandra vill ha SKA Sandra ha. Oavsett.
Citera
2026-07-06, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oob
I senaste inlägget när hon dricker vin ensam med didrik, på lunchen? Var det för att överleva lekparksbesöket efter?
Har inte hon med sig assistenten överallt som tar alla bilder? Hon får säkert avlastning då.
Citera
2026-07-06, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Har inte hon med sig assistenten överallt som tar alla bilder? Hon får säkert avlastning då.

Jag tvekar på att Olivia skrivit under på att vara Didriks personliga barnvakt när mamma Beijer inte orkar vara med honom.
Citera
2026-07-06, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oob
Jag tvekar på att Olivia skrivit under på att vara Didriks personliga barnvakt när mamma Beijer inte orkar vara med honom.
My bad, såg inlägget nu. Stackars barn.
Citera
2026-07-06, 17:35
Medlem
OTROLIGT att Sandra inte fattat att NG-listan på 100 kvinnor är ironisk. Det är som om hon fötts igår typ.
Citera
2026-07-06, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Sandra ÄR alkoholist. Och anledningen att hon blir arg när folk påpekar hennes drickande är för att hon VET att det är sant. Det är så typiskt alkoholister att bli kränkta och försvara sig/skylla på att folk har fel och är dumma i huvudet.
Att hon slår ifrån sig så hårt är bara bevis för att hon har problem.

Det är inte normalt att inte kunna äta en enda vardagslunch med sitt barn eller hänga i en park med sitt barn utan att dricka alkohol. Jag hade starkt ifrågasatt om det var min kompis.
Citera
2026-07-06, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Det är inte normalt att inte kunna äta en enda vardagslunch med sitt barn eller hänga i en park med sitt barn utan att dricka alkohol. Jag hade starkt ifrågasatt om det var min kompis.

Tänk hur det hade sett ut i Sverige om morsorna pimplar vin i parken när barnen gungar. Ramaskri och SOC direkt. Hon använder bara den franska kulturen som en ursäkt till att få supa mer.

Hade det varit min kompis så hade jag antingen sagt upp kontakten, soc anmält eller gett en utskällning.
Citera
2026-07-06, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intig

Det är typiskt fransmän att inte vilja ändra på gudagivna färger och drag för mycket. Om man gör något alls ska det vara minimalt och diskret. Men om hon ska ändra på hårfärgen borde hon gå en nyans mörkare snarare än ljusare. En bra frisör lägger hellre i gloss än peroxid. Men så är ju Sandra mer amerikansk och kommer till Paris som en typisk turist som kräver sin rätt.
Citera
2026-07-06, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Det Sandra vill ha SKA Sandra ha. Oavsett.
Ändå rimligt att man ska få bestämma över sitt hår själv väl.
Citera
2026-07-06, 23:23
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Ändå rimligt att man ska få bestämma över sitt hår själv väl.
Haha men verkligen. Otroligt att sitta och förfasas över att någon som köper och betalar för en tjänst faktiskt vill ha något att säga till om den. Jag tar gärna råd från frisören men till syvende och sist är det jag som ska se, styla och fixa håret varenda dag, inte frisören.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in