2017-03-07, 22:41
Medlem
RayOfLights avatar
Även om vi inte vet EXAKT vad som hände är det väl ganska rimligt att anta att M haft en affär vid sidan och att de varit i lägenheten när Sandra rest runt. Kanske tyckte hon redan under relationen att M hade ett lite väl gott öga åt en "tjejkompis", vilket han förnekade. Men nu i efterhand har Sandra fått veta att de faktiskt är ett par. Möjligen har M slutat smyga med relationen nu då det gått flera månader sen han gjorde slut med Sandra. Och allt detta har fått Sandra att lägga ihop ett och ett, dvs att det även pågick under hennes och M:s förhållande.
Citera
2017-03-08, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Även om vi inte vet EXAKT vad som hände är det väl ganska rimligt att anta att M haft en affär vid sidan och att de varit i lägenheten när Sandra rest runt. Kanske tyckte hon redan under relationen att M hade ett lite väl gott öga åt en "tjejkompis", vilket han förnekade. Men nu i efterhand har Sandra fått veta att de faktiskt är ett par. Möjligen har M slutat smyga med relationen nu då det gått flera månader sen han gjorde slut med Sandra. Och allt detta har fått Sandra att lägga ihop ett och ett, dvs att det även pågick under hennes och M:s förhållande.

Ja jag tror faktiskt inte det är mer än så. Svinigt ja, men för en otrothetsaffär har det fått alldeles för stor hype. Det är ju liksom något som händer överallt i världen hela tiden och kan hända vem som, inget som bara drabbat Sandra. Men har ju verkat som att det ska ha varit nåt extreeeeemt han har gjort. "Han är död för mig" "alla mina vänner och familj har tagit bort han som vän" osv
Citera
2017-03-08, 08:49
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleskuttarn
Svinigt ja, men för en otrothetsaffär har det fått alldeles för stor hype. Har ju verkat som att det ska ha varit nåt extreeeeemt han har gjort. "Han är död för mig"

Japp. Men dels är Sandra förstås djupt sårad och dels är hon ett bloggproffs och vet hur hon ska skapa en dramturgi i bloggen som väcker nyfikenhet. Det blir dessutom ett sätt att hämnas på honom.
Senast redigerad av RayOfLight 2017-03-08 kl. 09:22.
Citera
2017-03-08, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Japp. Men dels är Sandra förstås djupt sårad och dels är hon ett bloggproffs och vet hur hon ska skapa en dramturgi i bloggen som väcker nyfikenhet. Det blir dessutom ett sätt att hämnas på honom.

Men är det så, att det är en svinig otrohetsaffär tycker man nästan att Magnus själv borde gå ut med. Klart han inte framställer sig som guds bästa barn, men folk verkar ju tro att han är en våldtäksman eller mördare. Otrohetsaffärer är hemska och sårande, men det händer hela tiden och är inte ovanligt att relationer tar slut på det sättet. Hade jag varit Magnus hade jag nog på något sätt gått ut med den verkliga storyn, tror jag.
Citera
2017-03-08, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleskuttarn
Ja jag tror faktiskt inte det är mer än så. Svinigt ja, men för en otrothetsaffär har det fått alldeles för stor hype. Det är ju liksom något som händer överallt i världen hela tiden och kan hända vem som, inget som bara drabbat Sandra. Men har ju verkat som att det ska ha varit nåt extreeeeemt han har gjort. "Han är död för mig" "alla mina vänner och familj har tagit bort han som vän" osv

DESSUTOM tog väl hennes relation med L slut på det sättet? Han lämnade henne för en annan kvinna han varit i en relation med under en tid? Då reagerade hon väl inte alls på det här sättet? Utan var mest ledsen och hjärtekrossad? Det får mig att tro att någonting mer måste ha hänt med M.
Citera
2017-03-08, 11:57
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrscha
DESSUTOM tog väl hennes relation med L slut på det sättet? Då reagerade hon väl inte alls på det här sättet? Utan var mest ledsen och hjärtekrossad? Det får mig att tro att någonting mer måste ha hänt med M.

Tror det handlar om hur länge det pågick och utstuderat det varit. Kan ju varit så att M dragit världens rövarhistorier under lång tid och i efterhand framstår som falsk och mytomanisk. Sandra har ju antytt i kommentarerna att han haft en räddningsplanka i form av ny tjej och talat om att Stockholm blivit minerat område, vilket jag tolkar som att hon är rädd för stt stöta på honom och hans sidepiece på krogen osv
Citera
2017-03-08, 12:06
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrscha
Men är det så, att det är en svinig otrohetsaffär tycker man nästan att Magnus själv borde gå ut med.
Lär nog inte hända. Hans insta är inte ens publikt och han har väl aldrig haft nån egen offentlig närvaro på sociala medier? Däremot har han säkert fått ägna en hel tid att besvara ryktena om honom inför vänner och familj. Sandra har lyckats hämnas på honom på det sättet.

Så tips från coachen: Bete dig inte svinigt mot en stor bloggare med lojal följarskara, för de kan förstöra ditt rykte.
Senast redigerad av RayOfLight 2017-03-08 kl. 12:09.
Citera
2017-03-10, 12:33
Medlem
Är så nyfiken på detta men tror vi får reda på mer under tidens gång så som vi fick förra gången. Om ett år kommer nån be Sandra om råd ang en otrogen kille och hon kanske sipprar ut info om Magnus då hehe.
Citera
2017-03-10, 23:12
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmmmm337
Är så nyfiken på detta men tror vi får reda på mer under tidens gång så som vi fick förra gången. Om ett år kommer nån be Sandra om råd ang en otrogen kille och hon kanske sipprar ut info om Magnus då hehe.
Håller med! Säkert pytsas det ut som du säger, sen lär hon garanterat återberätta historien i litterär form också, lätt förklädd. Minns att när det tog slut med L skrev hon ganska lite detaljer i bloggen, men desto mer i krönikorna i Sofies mode.
Citera
2017-03-11, 15:22
Medlem
någon mer som tycker det är lite konstigt när alla läsare automatiskt hatar M och ger honom blickar när dom ser honom på stan? Jag har följt Sandra i flera år och jag tvekar inte nånstans att han har gjort något riktigt svinigt men grejen är att vi vet fortfarande inte vad han har gjort, så varför ska vi som läsare behandla honom utifrån våra egna spekulationer? Vet inte varför men det känns fel bara, som sagt jag gillar faktiskt Sandra men man kan väl va lite mer kritisk än så
Citera
2017-03-11, 22:13
Medlem
Qebuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejkl3
någon mer som tycker det är lite konstigt när alla läsare automatiskt hatar M och ger honom blickar när dom ser honom på stan? Jag har följt Sandra i flera år och jag tvekar inte nånstans att han har gjort något riktigt svinigt men grejen är att vi vet fortfarande inte vad han har gjort, så varför ska vi som läsare behandla honom utifrån våra egna spekulationer? Vet inte varför men det känns fel bara, som sagt jag gillar faktiskt Sandra men man kan väl va lite mer kritisk än så
Känner detsamma. Han har säkert gjort något svinigt, men vi har fortfarande bara fått se på det hela ur Sandras perspektiv.
Citera
2017-03-11, 23:22
Medlem
Från Sandras blogg -

"Jag tåg tåget mot Göteborg för att föreläsa i Lerum. Hade ont i magen i ett dygn innan för att befinna mig i en stad där alla pratar som honom. "

Asså vad är det här, vad tusan har människan gjort? En hel stad som snackar om hans svineri? Göteborgare?? Var är ni? Speak up?? Kommer snart flytta till Stockholm och hänga på söder för att bli vän med Sandras vänner för att ta reda på vad som hänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in