Citat:
Ursprungligen postat av nkvd2
Jag vet inte. Men dessa typer av män har ett djupt rotat komplex, och man märker verkligen att de hatar är aggressiva såna som mig, som står är någon slags stenåldersman instinktivt (den instinktiva delen som påverkar själv och beteende). Här på nätet iaf. Hur de är IRL vet jag också. De är rädda och håller käft. Det är ju inte konstigt - som ni antyder. De är ju flickiga, och rädsla är väl det mest kvinnliga som finns....!!!??? Men på nätet, i skydd av garanterad anonymitet så förvandlas dessa flickpojkar till aggressiva bastarder som blir precis såna själva som de utmålar sin konkurrent för att vara IRL.
Jag just nyligen haft diskussioner med flera såna här, och de genomsyras av hat mot mig. Det är hoyler, varmare och någon mer. Lantbruk har en manlig hjärna när det gäller rationalitet och logik, de kan man inte säga om de andra figurerna. De är typiskt kvinnliga. Så kvinnliga att jag inte kan separera dem språklig och innehållsmässigt i sina texter - från kvinnor! De är just som mest hatiska - mot mig.
Jag är ingen ultraman, men jag vet att jag har både fysiska och psykiska egenskaper som är manliga enligt mig själv, kanske mer destruktiva såna än konstruktiva förvisso, men även kvinnliga i ett visst avseende, då jag ändå kan prata så här som jag gör - vilket inte riktigt är manligt på ett visst sätt, men ultramanligt på ett annat sätt....
Jag just nyligen haft diskussioner med flera såna här, och de genomsyras av hat mot mig. Det är hoyler, varmare och någon mer. Lantbruk har en manlig hjärna när det gäller rationalitet och logik, de kan man inte säga om de andra figurerna. De är typiskt kvinnliga. Så kvinnliga att jag inte kan separera dem språklig och innehållsmässigt i sina texter - från kvinnor! De är just som mest hatiska - mot mig.
Jag är ingen ultraman, men jag vet att jag har både fysiska och psykiska egenskaper som är manliga enligt mig själv, kanske mer destruktiva såna än konstruktiva förvisso, men även kvinnliga i ett visst avseende, då jag ändå kan prata så här som jag gör - vilket inte riktigt är manligt på ett visst sätt, men ultramanligt på ett annat sätt....

Hm. Mycket intressant. Jag tror jag fick en aha-grej nu. Kanske är det så att tjejtjejerna tycker så bra om mig för att jag inte är någon konkurrent i deras tillvaro?
Det finns ju inget okvinnligare än en tjej som kan byta däck, motorolja med mera.
Jag anses nog vara rätt "osynlig" och om din tes stämmer så blir det i såfall motsatt effekt för er män med flickpojkar? Att det blir en konkurrent mot det "manliga" på samma sätt som att det Inte blir någon konkurrens om det feminina när jag är med.
Otroligt spännande det här
Nej, men i alla fall mer spinkiga, lite fjolliga killar som är lite.. feminina helt enkelt. Bög eller hipster skulle kunna vara en benämning.