2013-03-01, 15:29
Bannlyst
Det är inte direkt ofta sport som visas, det visas betydligt mer sport i SVT till exempel.
Av dagens tablå (se nedan) som inte på något sätt är unik visas det mindre sport än övrigt. Än mer anmärkningsvärt är att den tiden de visar som mest sport är på natten/tidig morgon.

Inge fel på utbudet men de borde byta namn på kanalen eller flytta programmen till TV11

Vad tycker ni om detta? Är det mer än jag som stör mig på det?

Fiske vid Ebro
Gone Fishing (fiske sport? ok då)
Gone Fishing
Road Wars
Totally outrageous behaviour
Trafikpoliserna
Trafikpoliserna
Totally outrageous behavior
Road Wars
Helikopterhjältarna
Fiske - Lite djupare
Road Wars
V-75 klubben (sport)
Livräddarna på Bondi Beach
Fotboll (sport)
Vinnarna V64 (sport)
Mc-patrullen räddar liv
Helikopterhjältarna
Las Vegas jailhouse
Man vs food
Man vs food

Nedan har sändningstid 03:35-06:25
Monster knockouts (sport)
Sportfiske för alla (sport)
Bullrun superrallyt (sport)
Citera
2013-03-01, 15:37
Medlem
NirvanAs avatar
Road Wars är tufft, synd bara att det blev 2 säsonger * 20avsnitt och dessa går på repeat
Citera
2013-03-01, 15:38
Medlem
welcometorealitys avatar
Jag håller med jag fattar inte att dom heter TV4 sport huvudtaget ?
Citera
2013-03-01, 15:50
Medlem
xayps avatar
Tycker det är fånigt att de inte är ärliga. Varför inte erkänna att "gratis"-sport inte drar tittarsiffror och göra om TV4 sport till en betalkanal med La Premier Champions League istället för typ superettan som är den enda sport som sänds nu, mellan utfyllnadsprogrammen. Den nya kanalen får istället bli nya TV4 "Sport", med samma utbudet men ett bättre namn. Typ TV4 Extra eller TV4 Bakfull.
Senast redigerad av xayp 2013-03-01 kl. 15:53.
Citera
2013-03-01, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Road Wars är tufft, synd bara att det blev 2 säsonger * 20avsnitt och dessa går på repeat
Jojo, det är inget fel på deras utbud men de är ju ingen sportkanal, ett annat exempel på det är MTV men där fattar man att de inte byter namn eftersom de funnits så länge.
Citera
2013-03-01, 16:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xayp
Tycker det är fånigt att de inte är ärliga. Varför inte erkänna att "gratis"-sport inte drar tittarsiffror och göra om TV4 sport till en betalkanal med La Premier Champions League istället för typ superettan som är den enda sport som sänds nu, mellan utfyllnadsprogrammen. Den nya kanalen får istället bli nya TV4 "Sport", med samma utbudet men ett bättre namn. Typ TV4 Extra eller TV4 Bakfull.
TV4 Bakis vore helt klockrent
Citera
2013-03-01, 16:32
Medlem
khys avatar
Det var sport på kanalen när den kom.
Citera
2013-03-02, 15:33
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khy
Det var sport på kanalen när den kom.

Tv4 sports förfall gick väldigt fort. Märker också att det knappt är någon sport längre.
Citera
2013-03-02, 15:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Tv4 sports förfall gick väldigt fort. Märker också att det knappt är någon sport längre.

Tv 4 sport dog när man beslutade sig att flytta UFC live events från kanalen. Sen dess är ingenting likt och nu är det mer en utfyllnadskanal för massa halvdana realityserier som inte har något med sport att göra.

Varför gör de inte som Eurosport 2 och köper in lite udda idrotter för att bygga upp kanalen.
Köp in armbrytning och Strongmansporter så kommer kanalen börja glöda lite igen..
Citera
2013-03-02, 16:18
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PieterBruegel
Tv 4 sport dog när man beslutade sig att flytta UFC live events från kanalen. Sen dess är ingenting likt och nu är det mer en utfyllnadskanal för massa halvdana realityserier som inte har något med sport att göra.

Varför gör de inte som Eurosport 2 och köper in lite udda idrotter för att bygga upp kanalen.
Köp in armbrytning och Strongmansporter så kommer kanalen börja glöda lite igen..
Ja vart fan tog UFC vägen?!
Citera
2013-03-02, 16:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chran508

Canal + har jag för mig. Beställer mina galor från UFC:s egen hemsida. Det kostar lite mer men är helt klart värt det.

Men tyvärr blev flytten av UFC också Tv4 sports förfall som kanal. Ibland måste man förstå att vissa kanaler har en själ genom särskilda programutbud. Flytten av UFC handlade ju om att man trodde att folk skulle flytta över till en annan kanal. Frågan är om man nu i efterhand snarare sköt sig själv i foten??
Citera
2013-03-02, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chran508

Enl Tv4 standard så finns det väl nån obskyr kanal undangömd nånstans som heter nått i stil med Tv 4 sport extra special ultra mega special delux glt turbo UFC +.

Tv4 är ett skämt som borde gå och dö i ett dike.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in