2013-02-28, 02:39
Medlem
Nagon som vem vart man kan köpa örtcigaretter i gbg (butik)??
Citera
2013-02-28, 03:29
Medlem
Emmelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bradpaisley94

Denna relativt inriktade detaljhandlare kan med stor sannolikhet ha örtcigaretter som en del av sitt sortiment. Butiken kan åtminstone med stor sannolikhet ta in det i varulager om Du ber dem.

Pak Sverige Butik HB
Basargatan 5A
411 17 GÖTEBORG
Senast redigerad av Emmely 2013-02-28 kl. 03:36.
Citera
2013-02-28, 04:43
Medlem
bunjackens avatar
Citat:

vet inte men bör finnas du som verkar röka dem jag måste fråga är de ofarliga eller bara mindre farliga än vanliga cigaretter har de medicinska effekter?
Citera
2013-02-28, 08:47
Medlem
Asså du får ju fortfarande in rök i lungorna, men det är mindre farligt än tobak. Men inte helt ofarligt.

wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9903/15/cig.html
Citera
2013-03-01, 01:34
Medlem
Tack, ska kolla upp den butiken!!

Jag rokte en gang pa semester i Australien och ville kolla om det fanns har i gbg oxa. Men som sagt tror jag med att det ar mindre farligt men inte ofarligt.
Citera
2013-03-01, 03:15
Medlem
Emmelys avatar
Citat:
Tack, ska kolla upp den butiken!!

Jag rokte en gang pa semester i Australien och ville kolla om det fanns har i gbg oxa. Men som sagt tror jag med att det ar mindre farligt men inte ofarligt.

Det finns självklart inga garantier att de har just Dina australienska ört-cigaretter till salu, men kan Du sörja för att visa honom en förpackning eller på annat vis specifiera varumärke eller handelsnamn ökar det Dina chanser att de kanske kan ordna fram vad det är Du önskar.
Citera
2013-03-01, 21:46
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bunjacken
vet inte men bör finnas du som verkar röka dem jag måste fråga är de ofarliga eller bara mindre farliga än vanliga cigaretter har de medicinska effekter?

dem bildar fortfarande tjära och den skiten men inte ens i närheten av så mycket övriga gifter som vanliga cigg
Citera
2013-03-01, 21:47
Medlem
graffdatshits avatar
http://smoketower.com/alternativ-rokning/ortcigaretter annars om du har lust att vänta lite
Citera
2013-03-02, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmely
Det finns självklart inga garantier att de har just Dina australienska ört-cigaretter till salu, men kan Du sörja för att visa honom en förpackning eller på annat vis specifiera varumärke eller handelsnamn ökar det Dina chanser att de kanske kan ordna fram vad det är Du önskar.

Nej jag vet men det ar heller inget krav. Vilka som helst funkar nog bra
Citera
2013-03-02, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
http://smoketower.com/alternativ-rokning/ortcigaretter annars om du har lust att vänta lite

Haha brukar dom ha lang leveranstid eller vada?
Citera
2013-03-02, 08:16
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
dem bildar fortfarande tjära och den skiten men inte ens i närheten av så mycket övriga gifter som vanliga cigg

jaha men det är väl inte tjäran som orsakar lungcancer eller? det är väl bensen osv som gör det ?

cigg vet jag innehåller halter utav arsenik, bly ,kadmium, vätecyanid m,m

har hört att cigaretter är det farligaste man kan hålla på med i alla fall av alla lagliga droger och skit som finns vet dock inte om det stämmer men cigg är väldigt farligt

så man kan alltså räkna med att örtcigaretter är ungefär som en snus eller kopp kaffe dvs ganska harmlöst

men det låter fint med örtcigaretter är dem utan skatt? dessutom så lär de vara billigare dessutom än vanliga cigaretter och nikotinet går ju att ersätta med snus om man så känner för det bara man har nåt att ha mellan läpparna och fingrarna så är det ju lugnt för rökarna oftast dessutom så är en örtcigarett utformad som en vanlig cigarett i princip

men de går väl att göra egna dessutom om man har ork och lust har testat men blev inte bra dem brann
Citera
2013-03-03, 00:18
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Haha brukar dom ha lang leveranstid eller vada?

nu var det länge sedan jag beställde där men cirka 3 dagar plus minus
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in