Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2005-05-14, 23:48
Medlem
http://www.flashback-enterprises.ltd.uk/

På denna sida framgår det ett telefonnummer till FB. Vem är det som svarar där? Är det Admin och Admin 2 eller?

Vad är syftet med det nummret? Vad kan man uträtta där?
2005-05-15, 01:11
Medlem
Tja, Sverige har väl +46 som landskod? Så det blir väl till att använda de engelskakunskaper som man tillägnat sig?
2005-05-15, 08:52
Medlem
Pellenezs avatar
Prova att ringa så får du se vem som svarar.
Alla seriösa företag (vilket Flashback ltd väl får ses som) går att kontakta via telefon.
2005-05-15, 11:50
Medlem
Baskis avatar
Är det inte byggnaden där serven ligger kanske?
2005-05-15, 12:30
Medlem
tokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baski
Är det inte byggnaden där serven ligger kanske?

Nä, Port80 ligger i Stockholm. Jag vill minnas att de hostas av dem.
2012-04-03, 02:08
Medlem
Som sagt, jag ställde denna fråga för ett antal år sedan och jag är fortfarande nyfiken då jag ej fått ordentligt svar på vem det är som svarar. Nu undrar jag även om nummret fortfarande är aktuellt?
2012-04-03, 02:34
Medlem
Xiztecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Som sagt, jag ställde denna fråga för ett antal år sedan och jag är fortfarande nyfiken då jag ej fått ordentligt svar på vem det är som svarar. Nu undrar jag även om nummret fortfarande är aktuellt?

Jävla legendarisk bump på den här tråden. Jag ser inget nummer, och flashback-enterprises var förut när man hade allting i London - numera ägs flashback utav Flashback International Inc och ligger i USA har jag för mig. Man bytte pga juridikstrulande.

Vilket nummer är det som du menar? Återigen, legendarisk bump. Har du suttit och klickat F5 och väntat på svar i alla dessa år med måntro?
2012-04-03, 03:22
Medlem
roobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock

Det hade ju kunnat vara en ide att istället för att vänta i 7 år på svar, faktiskt ringa numret?
2012-04-03, 06:50
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Ett 7 år gammalt telefonnummer som dessutom inte ens syns.

Låser tråden.

admin5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in