2013-02-26, 18:48
Medlem
timetoendits avatar
Försökte mig på IV precis, fick svar och tryckte långsamt in men nu har det blivit en svullnad/rodnad/svidande i armvecket så jag antar att jag har missat. Borde jag ha panik?

Känner en del effekt så tror en del hamnade i venen, men är verkligen skiträdd nu. Har läst på en massa om IV innan jag först vågade prova och nu sitter jag och förväntar mig att få kapa armen!

Kan känna som en boll i armvecket...
Senast redigerad av timetoendit 2013-02-26 kl. 18:50.
Citera
2014-03-07, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Försökte mig på IV precis, fick svar och tryckte långsamt in men nu har det blivit en svullnad/rodnad/svidande i armvecket så jag antar att jag har missat. Borde jag ha panik?

Känner en del effekt så tror en del hamnade i venen, men är verkligen skiträdd nu. Har läst på en massa om IV innan jag först vågade prova och nu sitter jag och förväntar mig att få kapa armen!

Kan känna som en boll i armvecket...

Det var troligen en miss, men det är ingen fara... det finns mycket man ska passa sig för, inte göra mm. hitta dina rutiner, gå undan och ta den tid du behöver. oftast brukar man känna när kanylen är i venen, den glider lättare och sugs i princip in självmant. jag brukar sticka hål och sen typ putta lite på kanylen och låta den dra in sig. När du sticker vinkla inte nålen för mycket. Du kommer på dina egna sätt tids nog.
Citera
2014-03-07, 01:48
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6nellan66
Det var troligen en miss, men det är ingen fara... det finns mycket man ska passa sig för, inte göra mm. hitta dina rutiner, gå undan och ta den tid du behöver. oftast brukar man känna när kanylen är i venen, den glider lättare och sugs i princip in självmant. jag brukar sticka hål och sen typ putta lite på kanylen och låta den dra in sig. När du sticker vinkla inte nålen för mycket. Du kommer på dina egna sätt tids nog.

Lustigt att du svarade på det här inlägget mer än ett år senare. Har sedan detta inlägget gjordes injicerat många, många gram amfetamin och till och med hunnit sluta missbruka IV sedan ett par månader tillbaka Har varit ett ganska omtumlande år.
Citera
2014-03-09, 01:36
Medlem
Citat:
Lustigt att du svarade på det här inlägget mer än ett år senare. Har sedan detta inlägget gjordes injicerat många, många gram amfetamin och till och med hunnit sluta missbruka IV sedan ett par månader tillbaka Har varit ett ganska omtumlande år.

Haha vackert! Grattis
Citera
2014-03-09, 23:29
Medlem
Amarajas avatar
Bra där! Grattis!
Citera
2014-03-10, 13:55
Medlem
FlensFittas avatar
Kul vad som kan hända på ett helt år! Skönt att höra att det gick att lägga av också.
Citera
2014-03-16, 18:22
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Namne-Tharjag
Haha vackert! Grattis

Citat:
Ursprungligen postat av Amaraja
Bra där! Grattis!

Citat:
Ursprungligen postat av FlensFitta
Kul vad som kan hända på ett helt år! Skönt att höra att det gick att lägga av också.

Tack för de vänliga orden Skall inte sitta och predika för mycket här nu och spotta ur mig moralkakor men man borde tänka sig för både en och två gånger innan man börjar med nålar. Hade två sprutor från början som jag hade planerat använda (en till amfetamin och den andra till heroin) och innan jag visste ordet av hade jag en hel systembolagspåse full med använda verktyg.
Citera
2014-03-16, 19:30
Medlem
bongloards avatar
Krävs mycket av en att trappa ner eller lägga av så du skall verkligen ha en fet ryggdunk!

Citat:
Hade två sprutor från början som jag hade planerat använda (en till amfetamin och den andra till heroin) och innan jag visste ordet av hade jag en hel systembolagspåse full med använda verktyg.

Det här är varför jag väntar tills jag är pensionär med att prova på IV. Uppskattar den ynkliga kicken man får av att röka. Att prova skjuta som ung kommer sluta illa.
Citera
2014-03-16, 22:04
Medlem
pl00jErs avatar
Haha flashback! Hoppas du haft ett roligt och lärorikt år. Nu är det dags att inse att du kommer fan inte få ut något mer av att experimentera med IV, förutom ett grovt skadligt beroende. Hoppas du lyckas hålla dig borta.

Tänkte själv lika dant som du, hade 2 sprutor jag sparade till rätta tillfället och rätta drogen. Sjukt värt och lärorikt. Men sen fick det räcka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in