2013-02-26, 14:33
Medlem
Hej! undrar om någon vet vart man kan få tag på kopier av denna modell.
søkt på massa chinasidor men inte hittat något.

Kan va skønt att køpa ett par som man inte blir ruinerad av om man har med de på fyllan.

LÆNK

tack.
Citera
2013-02-26, 14:43
Medlem
raajtans avatar
Du måste ju inte ha polariserat glas (fastän det är jävligt najs att ha), då kostar dem ca 1000 spänn. Det var det jag köpte mina för, hos en optiker i italien. Annars kan du ju kolla ebay, amazon etc.. jag gissar att du kommer hitta dem för ~6-700 spänn som billigast.

annars är ju ett hett tips att göra en sökning på "ray ban 4147 replica", på google. Men det förmodar jag att du redan gjort.

edit: http://www.emeieyeglasses.com/ray-ban-rb4147-wholesale-970_1054.html verkar vara bra replikor, men jag har själv aldrig handlat där.
Senast redigerad av raajtan 2013-02-26 kl. 14:47.
Citera
2013-02-26, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raajtan
Du måste ju inte ha polariserat glas (fastän det är jävligt najs att ha), då kostar dem ca 1000 spänn. Det var det jag köpte mina för, hos en optiker i italien. Annars kan du ju kolla ebay, amazon etc.. jag gissar att du kommer hitta dem för ~6-700 spänn som billigast.

sant det. Enligt en optiker va det typ pengar i sjøn att køpa opolariserat, och sen presentera hon en avbetalningsplan. jag kalla henne bitch och gick min væg. Ær asså inte priset i sæg som ær fel. Vet bara (ær klantig) att jag kommer få køpa typ 4 st under sommaren :P

hitta denna sidan nu: www.fakeraybans.ca skickade ett mail med lite frågor. bestæller ett par sen. kan uppdatera hur det går.
Senast redigerad av pitythefool 2013-02-26 kl. 14:55.
Citera
2013-02-26, 15:11
Medlem
raajtans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pitythefool
sant det. Enligt en optiker va det typ pengar i sjøn att køpa opolariserat, och sen presentera hon en avbetalningsplan. jag kalla henne bitch och gick min væg. Ær asså inte priset i sæg som ær fel. Vet bara (ær klantig) att jag kommer få køpa typ 4 st under sommaren :P

hitta denna sidan nu: www.fakeraybans.ca skickade ett mail med lite frågor. bestæller ett par sen. kan uppdatera hur det går.

Jag köper själv alltid äkta, men tar hand om dem som om det vore mina bebisar ;-). Har dock bara 2 par just nu ( 4147 och clubmasters). Planerar att köpa wayfarers i något mönster/udda färg nu. Från ray bans hemsida. Men då måste man ha amerikansk address, så jag betalar något företag för att agera amerikansk address för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in