Allså, familjen köper en bilfirma sommaren 2012. November 2012 utsätts WF för mordförsök, och februari 2013 hittas han mördad på en åker utanför Mörarp. Om antagandet att WF är BO i detta fall verkligen visar sig stämma.
Låter väl som en typisk uppgörelse mellan olika kriminella grupperingar. Bilfirman kanske frontar någon annan verksamhet?
Ja det var ju det jag skrev, att han står som ägare till bilfirman nu, men det var hans BO:s fru som stod som ägare till den före pappan.
Missnöjd kund på reco.se...
Tomas J skrev om Bilparadiset i Helsingborg:
Bilskojare rakt igenom. Rekommenderas ej. Köpte en bil där för ca ett år sedan. De tyckte att bilen var i bra skick, efter vissa påpekanden så gick han med på att byta en del grejer. jag besökte den verkstad de använde. det var ett skämt. Efter ett år är jag nu tvungen att byta nästan allt de satte på (bromsar och hjullager) Var noggrann med att kolla att det är företaget som står på bilen. I mitt fall var det en kompis till honom. (konsumentlagen ger dig inte rätt om bilen är köpt av privatperson) på så sätt kommer bilparadiset undan ansvar. Se till att kolla bilen på oberoende verkstad eller liknande innan köp. För dom kommer garanterat inte berätta för dig vad som är trasigt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!