2013-02-25, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TitanDuke
och ja jag var aggressiv och saklig och hölt mig till trådarnas sak utan några hot
Är det som du säger är det beklagligt, men av den här tråden att döma tror jag faktiskt inte på dig.
Citera
2013-02-25, 03:07
Medlem
Wosps avatar
Att ha total yttrandefrihet och samtidigt kunna ha en civiliserad debatt är omöjligt. Sådana trådar skulle bli helt oläsliga men allt för mycket OT. Man skulle kunna argumentera att Flashback inte har total yttrandefrihet med tanke på att det finns regler om vad man får eller inte får diskutera men samtidigt kan man förstå det. Man kan inte ha OT inlägg i trådar där det inte ska vara eftersom att det skulle skada kvalitén på forumet och därmed så skulle folk sluta besöka FB.

Om vi hade total yttrandefrihet och inga moderatorer så är jag säker på att jag själv inom en vecka skulle överge forumet, tänk bara själv... Vill du ha folk som gör upp drogaffärer, sprider barnporr, spammar med länkar till deras webbsidor och bloggar eller ha 12 åringar här som knappt kan stava sitt egna namn.

Om din tråd blev borttagen och du avstängd så hade moderatorerna förmodligen en anledning till det.

Wosp
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in