Hur ska man handla för att få reda på om exempelvis grannen är från framtiden? Finns det några frågor man ska ställe som gör att tidsresenären blir helt ställd?
Hur ska man handla för att få reda på om exempelvis grannen är från framtiden? Finns det några frågor man ska ställe som gör att tidsresenären blir helt ställd?
För att få ett ärligt svar rekommenderar jag att du hotar de med pistol eller jaktgevär och skriker ut din fråga, så du är säker på att han/hon hör dig bra.
Undvik att ta upp ämnet om du inte vill hamna i en madrasserad cell och tvångsjacka.
Tror du verkligen att någon från framtiden skulle vilja vara kvar här?
Jag tror att framtiden är antingen helt sönderbombad eller mycket coolare
Fråga hur vädret ska bli imorgon. Svarar hon "det kommer att snöa" och det sedan gör det så har du hittat en tidsresenär. Ju längre in i framtiden frågan gäller och ju mer specifik fråga du ställer desto säkrare blir ditt avslöjande.
I den här avdelningen accepteras inga naturliga eller över huvud taget rimliga förklaringar så det där kommer du ingen vart med. Antingen använder de sig av häxkonst för att spå vädret och ska brännas på bål eller är de från framtiden och ska brännas på bål.
Alla som säger emot mig är kättare och ska... ja du vet...