2013-02-24, 19:13
Medlem
LagomLagoms avatar
Den "andra liknande" tråden fick mig att tänka. Där trådskaparen genom livet anskaffat sig en stark känslighet för illaluktande människor; allt pga en genetisk talanger i form av superbt luktorgan.

Jag har fått en genetisk talang jag med; min okänslighet. Jag har insett genom livets erfarenheter att jag störs inte av någonting (nästan, kommer till det). Jag kan sova i samma rum som en eller 10 personer, lukt känner jag knappt alls, smaksinnet är urkasst så reagerar inte för något där, ord och kommentarer från andra ramlar av mig som vatten på en gås, nationaliteter och hudfärg är mig egalt, pratar lika gärna med fin som ful, fattig som rik, dåre som inbillad, har haft sex med tjejer av alla dess sorter och olika kulturer samt även gammal som ung. Men en sak retar mig något så förbannat och det är känsliga och gnälliga människor som ställer krav på att omgivningen ska forma sig efter dem.

Så vad ska jag göra när de går förbi och jag känner hur min inre logik tviiiiiiiiiingar fram ett ansiktsuttryck fullt av avsmak??????

I helt ologisk anda kräver jag empatiska och rådiga tips; vad ska en stackare som jag göra när dessa människor konstant har fräckheten att finnas i min närhet och omgivning????

LL
Citera
2013-02-24, 19:21
Medlem
Pinkertonss avatar
Gå med i armén. De behöver män som du.
Citera
2013-02-24, 19:48
Medlem
JohnLocke2s avatar
Lär dig att spela live poker. När du har lärt dig hur amatörmässigt det är att visa sin tankar i ansiktet så är du botad.

http://www.youtube.com/watch?v=afktJyLhO7Y
Citera
2013-02-24, 19:54
Medlem
addictedtochanels avatar
Du kanske inte är en människa?
Citera
2013-02-24, 20:02
Medlem
Är inte riktigt som du, men har en stark likgiltighet, som kommer utav förståelse, då jag besitter som en till 'identitet' som alltid håller mig mer eller mindre neutral. Borde inte skriva något egentligen för ingen förstår ändå och det skulle ta för mycket tid att förklara, det är integrerat i perspektivet på livet.
Citera
2013-02-24, 20:15
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkertons

Håller fullständigt med dig....
Citera
2013-02-24, 21:49
Medlem
Argus-eyeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagomLagom
Så vad ska jag göra när de går förbi och jag känner hur min inre logik tviiiiiiiiiingar fram ett ansiktsuttryck fullt av avsmak??????

I helt ologisk anda kräver jag empatiska och rådiga tips; vad ska en stackare som jag göra när dessa människor konstant har fräckheten att finnas i min närhet och omgivning????

LL

Engagera dig i vänsterpartiet. Kan tänka mig att du är rätt lik hycklaren Lars Ohly.
Citera
2013-02-25, 00:51
Medlem
LagomLagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkertons

Gillar de män som påstår att de är okänsliga men gnäller om att de känner avsmak när känsliga går förbi?
Citera
2013-02-25, 00:53
Medlem
LagomLagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argus-eyed
Engagera dig i vänsterpartiet. Kan tänka mig att du är rätt lik hycklaren Lars Ohly.

Låter inte som en dum ide. Så varje gång Ohly säger något så visar jag avsmak?
Citera
2013-02-25, 00:54
Medlem
LagomLagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Håller fullständigt med dig....

Tackar
Citera
2013-02-25, 00:56
Medlem
LagomLagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnLocke2
Lär dig att spela live poker. När du har lärt dig hur amatörmässigt det är att visa sin tankar i ansiktet så är du botad.

http://www.youtube.com/watch?v=afktJyLhO7Y

Är det inte bättre att göra tvärtom där numera; lite väl old med coolhet där nu eller? Borde inte Babsans minspel vara mer effektivt och svårläst; vilken hand du än får = hysteriskt glad
Citera
2013-02-25, 00:57
Medlem
LagomLagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av addictedtochanel
Du kanske inte är en människa?

Människa 2.0? Människa 0.5?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto