2013-02-23, 15:37
Medlem
dokoalseleds avatar
Jag köpte ett paket Sertralin som jag fick utskrivet. Jag har bestämt mig för att inte ta det. Vad ska jag göra med det? Bara låta det ligga i skåpet? Sälja på svarta marknaden? Jag betvivlar att man får mycket för det. Och sen vet jag inte om det är värt risken att åka fast. Kanske är lika bra att låta det ligga hemma tills jag dör.
2013-02-23, 15:41
Medlem
DrBums avatar
Lämna in på ett apotek bara, så man ska göra med överblivna läkemedel.
2013-02-23, 15:55
Medlem
ja, lämna in det på ett apotek. att försöka sälja det är bara dumt, ingen är så korkad att man köper sertralin på svarta marknaden..
2013-02-23, 20:44
Medlem
Bob'sYerUncles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dokoalseled
Jag köpte ett paket Sertralin som jag fick utskrivet. Jag har bestämt mig för att inte ta det. Vad ska jag göra med det? Bara låta det ligga i skåpet? Sälja på svarta marknaden? Jag betvivlar att man får mycket för det. Och sen vet jag inte om det är värt risken att åka fast. Kanske är lika bra att låta det ligga hemma tills jag dör.

Bästa idéen någonsin att försöka sälja sertralin på "svarta marknaden". Du anar inte hur stor efterfrågan det är på verkningslös ssri-medicin.
Annars skulle jag, om jag vore du, krossa medicinen till pulver, blanda med arsenik och svälja med ett glas fiskleverolja och njuta av ett rus bättre än sex.
2013-02-23, 20:49
Medlem
dokoalseleds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob'sYerUncle
Bästa idéen någonsin att försöka sälja sertralin på "svarta marknaden". Du anar inte hur stor efterfrågan det är på verkningslös ssri-medicin.
Annars skulle jag, om jag vore du, krossa medicinen till pulver, blanda med arsenik och svälja med ett glas fiskleverolja och njuta av ett rus bättre än sex.

Det var ju därför jag skrev att jag inte tror man får mycket för det. Hade man kunnat bli hög på det så hade jag nog tagit det själv.
2013-02-24, 12:03
Medlem
Carelesss avatar
Inte så mycket att diskutera.

Tråd låst.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in