En gång i tiden tyckte jag också synd om efterblivna och utstötta människor och försökte hjälpa dom vardagligt. Det var ett misstag. Det leder bara till att du får bära deras skit och du får aldrig något gott tillbaks. Du ser själv; nu stal förloraren pengar av dig! Låt naturen ha sin gång. Förlorarens svagheter får inte belasta dig.
Du formas och utvecklas som dom du umgås med.
Om du försöker curla en förlorare hela tiden så kommer du att hindra din egen utveckling.
Umgås endast med personer som är bra för dig och som gör ditt liv bättre.
Det låter hårt och krasst men sådant är livet.