2013-04-07, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solemn
Och nu var "Starta privat surfning" borta ifrån verktygs-menyn. Öhhh? Varför??
Tidigare var privat surfning något som innefattade hela webbläsaren, men det är numera ändrat till att baseras på fönstermodellen så att du kan öppna ett fönster som du surfar skyddat i, samtidigt som du behåller dina vanliga fönster och flikar öppna samtidigt. Vill du surfa privat öppnar du ett sånt fönster via Arkiv-menyn (eller Firefox-knappen) -> Nytt privat fönster.
Citera
2013-04-08, 12:51
Medlem
-X-hellfires avatar
Varför visas inte mina bokmärken som fanns på "bookmark toolbar" längre?
Tex "most visited", "senaste nytt", "mera".

Den raden är tom nu.

De finns fortfarande om man går in "bookmarks".

Har precis uppgraderat till FF20.
Citera
2013-04-08, 16:41
Medlem
Amberlamps avatar
När jag kom hem idag så märkte jag att jag inte kan se på videos, har testat via Facebook, Youtube och olika hemsidor, jag får upp ljudet men inte någon bild. Testade med Chrome och det fungerade men jag ogillar verkligen den webbläsaren.

Snabb hjälp uppskattas.
Citera
2013-04-08, 16:48
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amberlamp
När jag kom hem idag så märkte jag att jag inte kan se på videos, har testat via Facebook, Youtube och olika hemsidor, jag får upp ljudet men inte någon bild. Testade med Chrome och det fungerade men jag ogillar verkligen den webbläsaren.

Snabb hjälp uppskattas.

Har du provat att uppdaterar Flash Player?
Citera
2013-04-08, 16:59
Medlem
Amberlamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Har du provat att uppdaterar Flash Player?

Nu fungerar det, problemet var troligtvis att jag inte hade uppdaterat mozilla, konstigt men började fungera efter att jag gick in och uppdaterade.

Tack iaf för hjälpen!
Citera
2013-04-08, 17:19
Medlem
Nintendokids avatar
Nån som får adblock plus att fungera på tv3play, tv6play?

EDit: Adblock plus fungerar på tv4 och kanal 5 men inte det andra
Citera
2013-04-10, 16:48
Medlem
-X-hellfires avatar
Efter att uppdaterat till FF20 så funkar inte bakgrundsbilden i Glassfox "Personal NewTab", man ser bara någon cm, toppen av den resten är svart.

click to ZOOM
http://userstyles.org/styles/70561/glassfox-choose-your-personal-newtab
Senast redigerad av -X-hellfire 2013-04-10 kl. 17:06.
Citera
2013-04-11, 00:50
Medlem
SuperPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -X-hellfire
Efter att uppdaterat till FF20 så funkar inte bakgrundsbilden i Glassfox "Personal NewTab", man ser bara någon cm, toppen av den resten är svart.
http://userstyles.org/styles/70561/glassfox-choose-your-personal-newtab

Det är jag som gjort det här scriptet, och det fungerar som det ska.
Om du behöver hjälp så PM:a mig.
Ange då t ex url:en till din backgrundsbild, om du ändrat något i själva koden, och om du har liknande script igång som eventuellt skapar oreda.
Citera
2013-04-11, 13:07
Medlem
-X-hellfires avatar
Det var först när jag inaktiverade Stilish och alla dess tilllägg som Personal NewTab visar bakgrundbilden korrekt igen.

(något fuckade upp bilden vid uppgradering till FF20 som sedan hängde kvar)

Finns det något enkelt sätt att "refresh" dess bakgrundsbild?

Uppdateraknappen verkar inte påverka den.
Citera
2013-04-11, 15:18
Medlem
SuperPuttes avatar
Alla usersstyles förutsätter att tillägget Stylish är aktivt - de fungerar inte om Stylish är avstängt - så redan här fattar jag inte vad du menar. Antingen syns bakgrunden eller inte, det ska inte finnas några mellanlägen.
Det här är ingen allmän FF-fråga så var vänlig PM:a mig istället så att jag kan hjälpa dig privat. Skicka den info jag bad om i förra svaret (så ska jag försöka reda ut vad som gått snett).
Citera
2013-04-13, 04:20
Bannlyst
När jag skriver nåt i sökmotorn på firefix och sedan trycker på sök så händer ingenting. Testar trycka enter samma sak där. Ska även tillägga att innan så uppdaterades firefox automatiskt, sedan står det (privat surfning) så jag googlade de via IE och sedan gick jag tillbaka till firefox och vertyg men hittar ej det. Vill kunna ta bort det, om de nu är de som skapar problemet?. Eller måste jag avinstallera firefox och ta hem ett nytt kanske?
Citera
2013-04-17, 19:27
Medlem
Är det bara i failfox eller varför går det inte backa på youtube?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in