2013-02-20, 19:09
Medlem
Alvezs avatar
Gruppen ''De Vet Du'' är många förmodligen bekanta med. Tre stycken killar som bland annat sjunger om alkoholintag och hur de låg med den enes syrra. Det är även en fjärde medlem i gruppen, DJ-hunk. Jag tycker att detta verkar vara en väldigt märklig figur, samtliga medlemmar namnger sig själva, men inte DJ-hunk, varför? Varför all denna mystik kring DJ-hunk? Är det ett PR-trick för uppmärksamhet?

En annan sak jag blev förundrad över var i en intervju med De Vet Du där man kunde läsa följande:
''DJ-hunken är också på väg att säga något, men stoppar sig själv.

– DJ-Hunken har ingen röst, förklarar Johan.''

Jag vet inte huruvida detta skulle vara något sammanträffande, men man hör aldrig något från DJ-hunk. Är det någon som har någon som helst information gällande denne individ?

Mvh
Citera
2013-02-25, 20:49
Medlem
heyhoxxs avatar
Lär man sig leta så hittar man vad han heter. Jag tänker då inte röja denne mans identitet!
Citera
2013-02-27, 11:33
Medlem
NorthSNKRs avatar
De är med i nåt extraavsnitt i FoF:s Hissen, finns på Kanal5Play.
Citera
2013-03-21, 17:37
Medlem
Power41s avatar
37 år är han tydligen. Enligt de själva i Vakna med the voice
Citera
2013-04-22, 18:36
Medlem
Ojkans avatar
Haha leta lite på facebook så hittar du vem Dj-Hunk är Gick ganska fort att hitta det faktiskt Har för mig att han är runt 21-23 snåret och har studerat på lunds universitet.
Citera
2013-05-07, 17:28
Medlem
Han heter Fredrik Thernell (https://www.facebook.com/fredrik.thernell?fref=ts)

han har tidigare producerat en hel del minimalhouse under namnet Thernero, ni kan lyssna på hans musik här: https://soundcloud.com/thernero
Citera
2013-05-20, 19:42
Medlem
regndroppens avatar
Han visar ju sitt face tror jag i en utav deras videos. Glömt bort vilken dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in