• 1
  • 2
2013-03-17, 20:02
Medlem
Nohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drubas
Jag vet flera personer jag tränar kampsport med som har och har haft otroliga problem med nacke och axlar.

Jag personligen hade ganska allvarliga problem så fort jag blev "stackad" eller någon försökte göra "can opener" eller när jag mötte någon som körde mycket thai clinch. Så fort jag stötte på våld mot nacken så blev jag helt förstörd i veckor. Det slutade med att jag fick klappa/ge upp så fort någon attackerade min nacke. I tre år hade jag problem, eftersom jag haft samma åsikt som du förmedlar. Men till slut orkade jag inte med skiten och tänkte "det kan ju inte göra saken sämre?".

Jag drog iväg på tre besök hos naprapat och fick akupressur. Sedan dess har jag inte haft några problem alls. Det finns en hel drös med personer som har samma typ av erfarenhet. Så jag ger ungefär tre ruttna lingon för dina råd om värktabletter och antiinflamatoriska
Jag hade ont i min aura en gång. Visade sig att jag hade satt på mig min kärleksuppladdade kristall fel! Jag håller helt med dig om personliga erfarenheter. Många av mina vänner vågar inte ens prova homeopati eller akupunktur!!!
Citera
2025-04-25, 14:20
Moderator
Pontiac-Garages avatar
Träning, kost och kosttillskott --> Hår- och kroppsvård
/Moderator
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto