2013-02-19, 09:52
Medlem
Hejsan.

Jag har ett riktigt skumt problem som jag har haft ett tag men aldrig lyckats lösa.
När jag trycker på mina snabbtagenter för play/pause så startar itunes upp helt av sig själv. Även om jag redan har musik på i spotify så startar itunes upp och börjar spela av sig själv. Spotify spelar även på musiken för fullt. Sjukt jobbigt när man sitter och spelar och ska pausa musiken för att höra en dialog och sen startas itunes och.. ja

Nån som har någon koll på vad man kan göra? Jag har provat att ominstallera både itunes och spotify men problemet kvarstår.
Citera
2013-02-19, 11:32
Medlem
cap-ou-pas-caps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klasminator
Hejsan.

Jag har ett riktigt skumt problem som jag har haft ett tag men aldrig lyckats lösa.
När jag trycker på mina snabbtagenter för play/pause så startar itunes upp helt av sig själv. Även om jag redan har musik på i spotify så startar itunes upp och börjar spela av sig själv. Spotify spelar även på musiken för fullt. Sjukt jobbigt när man sitter och spelar och ska pausa musiken för att höra en dialog och sen startas itunes och.. ja

Nån som har någon koll på vad man kan göra? Jag har provat att ominstallera både itunes och spotify men problemet kvarstår.

Är itunes det förvalda programmet för uppspelning av ljudfiler?
Citera
2013-02-19, 11:37
Medlem
Jag hade samma problem med WMP. Hittade dock lösningen på Microsofts hemsida eller om det var på ett forum. I vilket fall som helst googla så hittar du lösningen. Är det en Pc eller Mac förresten?

Edit: Såg inte att det var Windows från mobilen.
Senast redigerad av femskopormull 2013-02-19 kl. 11:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in