2013-02-18, 13:55
Medlem
Hej!
Detta är mitt första flashback inlägg så jag hoppas det hamnar rätt och att jag inte bryter mot någon regel.

Hur som helst. Min flickvän fyller år på onsdag, alltså om två dagar, och vi har bestämt att vi ska gå på konsert tillsamans eftersom att jag fyller år straxefter. Men jag känner ändå att jag vill köpa henne något mer. något litet personligt, och eftersom jag är en fattig student ska det helst inte vara något jättedyrt. max 300kr hade jag tänkt. Har tänkt att göra en t-shirt med tryck eller liknande men behöver hjälp! Även tips på vad vi kan göra uppskattas!
Kan tillägga att jag köpte henne en parfym i julklapp så det är inte aktuellt!

Tack på förhand!
Senast redigerad av AddoObscura 2013-02-18 kl. 14:00.
Citera
2013-02-18, 13:57
Medlem
Ps. har läst andra trådar men alla verkar "spåra" och svaren blir typ "ta henne bakifrån" osv. Ds.
Senast redigerad av AddoObscura 2013-02-18 kl. 13:58. Anledning: skrev fel.
Citera
2013-02-18, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AddoObscura
Även tips på vad vi kan göra uppskattas!

Tack på förhand!

Lägg dom är 300kr på att laga en riktigt god middag + någon efterrätt!
Det skulle jag ha uppskattat väldigt mycket.
Citera
2013-02-18, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snickers1

Det enda problemet där är att vi båda bor hos våra föräldrar. Skulle varit toppen om vi bodde ensamma!
Citera
2013-02-18, 14:13
Medlem
LadyGanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snickers1
Det lätt bra mysigt sen kan efterrätten vara att få den i tvåan ?
Citera
2013-02-18, 14:15
Medlem
LadyGanjas avatar
Citat:
Det enda problemet där är att vi båda bor hos våra föräldrar. Skulle varit toppen om vi bodde ensamma!
peka på dörren ? och berätta att du faktiskt behöver låna huset över kvällen eller nått i den stilen ?

annars gör du en ny tråd och frågar om du kan få låna nåns lägenhet / hus för en kväll ?

Profit = ?
Citera
2013-02-18, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyGanja