2013-02-17, 21:06
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
... vad skulle den heta, vad skulle den ha för funktion, hur svår skulle den vara att sätta ihop? Kan man använda den lilla insexnyckeln till något?
Senast redigerad av Harald.Guldhatt 2013-02-17 kl. 21:12.
Citera
2013-02-17, 21:08
Medlem
svampdamps avatar
En stol med armstöd som man kan sätta sig i från alla vinklar. Hur det skulle funka vet jag inte, det lämnar jag åt ingenjörerna.
Citera
2013-02-17, 21:13
Medlem
GandalfDenSvartes avatar
Det skulle bli en hylla som man blev så förbannad på att man tog och slängde ut delarna genom fönstret eftersom att den genomsnittlige personen inte skulle klara att få ihop den. Om man mot förmodan skulle lyckas med att få ihop hyllan så skulle man ha en bra plats att förvara en massa onödig skit.
Citera
2013-02-17, 21:23
Medlem
-.VindictivE.-s avatar
En slags Ingvar Kampradsk budgetvariant av den i Asien omåttligt populära knullgungan. Målad i dalahästmotiv för att smälta in i de svenska hemmen. Någon form av förvaringsutrymmen vid armstöden för att lätt komma åt exempelvis geishakulor, diciplinboll, fjärrkontroller, frityrfett och diverse snacks och annat man kan ha användning av när gungan åker fram efter fredagstacon.
Citera
2013-02-17, 21:29
Medlem
ARNSRIKEs avatar
... Skulle den vara en "Brallis" Galge. (http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30054082/)

Många svängar på vägen upp, men ändå en riktig brallis.
Citera
2013-02-17, 21:52
Medlem
Flashshits avatar
Jag är ju svensk så jag blir nog: Dörrmattan med texten "välkommen in, stampa här"!

Så känns det när allt MENA-kryp väller in över gränsen....
Citera
2013-02-17, 22:09
Medlem
InfctdMushr0oms avatar
Ett bord utan ben vid namn Styrbjörn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in