2013-02-17, 16:10
Medlem
whosyourdaddys avatar
I en tid då journalisterna i gammelmedia spyr galla på folket och hela tiden kämpar för att strypa yttrandefriheten så får Flashback och alternativ media allt större roll i samhället.
Därför tycker jag även att flashback ska utrustas med Twitterlänk (i t.ex. ämnesrad) så att vi lättare kan sprida det fria ordet.

Finns det isf någon anledning till att det inte ska finnas?
Citera
2013-02-17, 16:13
Medlem
epost72s avatar
Kika på "dela med dig" längst ned i varje tråd.
Citera
2013-02-17, 16:16
Medlem
whosyourdaddys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Kika på "dela med dig" längst ned i varje tråd.

Tack

Edit: När jag ändå skapat en tråd i onödan; Den borde synligöras på ett bättre sätt.
Senast redigerad av whosyourdaddy 2013-02-17 kl. 16:18.
Citera
2013-02-17, 16:20
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosyourdaddy

Tack

Edit: När jag ändå skapat en tråd i onödan; Den borde synligöras på ett bättre sätt.

Det kan jag hålla med om. Dessutom finns inte G+ med bland länkarna.
Citera
2013-02-18, 16:05
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Det kan jag hålla med om. Dessutom finns inte G+ med bland länkarna.
Vad sägs som att bara pilla in "Dela med dig" under Ämnesverktyg istället? Känns mer konsekvent att ha sådana smålänkar där än utspritt i tråden. Eller ännu lättare: Byt ut "E-posta den här sidan" mot "Dela med dig". Provade just att klicka på eposta men det står att jag inte har behörighet (Hela sendmessage.php antar jag är en gammal vbulletin-kvarleva eftersom den inte finns tillgänglig under knappen Kontakt i footern.)

Egentligen skulle hela raden under raden med svarsknappen (längst ner i trådar) med fördel kunna skrotas. Finns det någon som använder knappen "Topp"? Och om den absolut måste vara kvar, kan inte den placeras intill svarsknappen istället, eller iallafall på samma rad fast högerjusterat?
Senast redigerad av Joomla 2013-02-18 kl. 16:08.
Citera
2013-02-18, 17:26
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joomla
Vad sägs som att bara pilla in "Dela med dig" under Ämnesverktyg istället? Känns mer konsekvent att ha sådana smålänkar där än utspritt i tråden. Eller ännu lättare: Byt ut "E-posta den här sidan" mot "Dela med dig". Provade just att klicka på eposta men det står att jag inte har behörighet (Hela sendmessage.php antar jag är en gammal vbulletin-kvarleva eftersom den inte finns tillgänglig under knappen Kontakt i footern.)

Egentligen skulle hela raden under raden med svarsknappen (längst ner i trådar) med fördel kunna skrotas. Finns det någon som använder knappen "Topp"? Och om den absolut måste vara kvar, kan inte den placeras intill svarsknappen istället, eller iallafall på samma rad fast högerjusterat?
Så genom att gömma det i ämnesverktyg exponeras det bättre?
Prenumerera ligger ju också utspritt.
Men lägg Dela med dig bredvid Prenumerera så kanske fler ser det.

Topp är rätt bra på mobilen när man vill till toppen efter att ha läst en tråd.
Citera
2013-02-18, 22:30
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joomla

Jag använder topp-knappen hela tiden. Trots att jag kan klick-scrolla. Det är en väldigt behändig knapp, speciellt om man läser mycket i ämnen som ofta innehåller långa köttiga inlägg. Så ge fan i den knappen Det var nog så krångligt när Prenumerationer flyttades.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in