2013-02-16, 05:52
Medlem
soapmasters avatar
Jag hade dumpat. Hur ska du kunna se hennes i ögonen efter något sådant?
Citera
2013-02-16, 05:55
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Men sluta vara så jävla ynkliga, det är en dildo! Vad fan kan den göra mer än spänna ut henne lite för stunden liksom? Det är väl knappast det som ger hela sexet eller orgasmen för attan. Är ni 15 år eller?!
Citera
2013-02-16, 06:01
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Men sluta vara så jävla ynkliga, det är en dildo! Vad fan kan den göra mer än spänna ut henne lite för stunden liksom? Det är väl knappast det som ger hela sexet eller orgasmen för attan. Är ni 15 år eller?!

Kunde inte sagt det bättre än gamlingen själv

Är ni inte män nog att acceptera att er flickvän har en negerkuk till dildo och tycker ni är otillräckliga, inte svarta nog och har för liten kuk ska ni inte ha nån flickvän heller
Citera
2013-02-16, 06:03
Medlem
soapmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Kunde inte sagt det bättre än gamlingen själv

Är ni inte män nog att acceptera att er flickvän har en negerkuk till dildo och tycker ni är otillräckliga, inte svarta nog och har för liten kuk ska ni inte ha nån flickvän heller

Eller om man inte är man nog att låta sin tjej blir gangbangad av 5 främlingar medan man står och kollar på så ska man inte heller ha en flickvän. För det är ju bara njutning för henne, du vill väl att hon ska njuta eller hur? Hon älskar ju dig och ingen annan.
Citera
2013-02-16, 06:10
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soapmaster
Eller om man inte är man nog att låta sin tjej blir gangbangad av 5 främlingar medan man står och kollar på så ska man inte heller ha en flickvän. För det är ju bara njutning för henne, du vill väl att hon ska njuta eller hur? Hon älskar ju dig och ingen annan.

Självklart. Jag har sett min flickvän bli påsatt av flertalet killar och även spelat in några sessioner, båda två tänder på det och har inga problem med det. Hon får sitt, jag får mitt med hennes tjejkompisar.

Man ska inte ha såna komplex för saker o ting
Citera
2013-02-16, 06:15
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Självklart. Jag har sett min flickvän bli påsatt av flertalet killar och även spelat in några sessioner, båda två tänder på det och har inga problem med det. Hon får sitt, jag får mitt med hennes tjejkompisar.

Räcker det inte redan med alla pm:s erbjudanden jag får om detta här på flashan menar du? Måste du göra mer reklam älskling?

Ontopic, Ts är det inte viktigaste att din partner njuter? varför ta det personligt? Man njuter på så många olika vis och ombyte förnöjer. Förresten, kollar du på porr?
Senast redigerad av SkitArgDuva 2013-02-16 kl. 06:18.
Citera
2013-02-16, 06:17
Medlem
soapmasters avatar
Citat:

I ett förhållande krävs det en ömsesidig respekt. Och jag tycker inte att det visas någon respekt om man ligger runt med andra eller att ens ha tanken att vilja ligga med andra. Oavsett om båda vill det. Samma sak med dildon, hon visar ingen respekt till TS när hon ligger där och knullar sig själv med sin XXL dildo.

Respektlöst och då dör förhållandet för mig.
Citera
2013-02-16, 06:35
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Ts vad säger hon när du säger att det är obekvämt?
Citera
2013-02-16, 11:50
Medlem
Citat:
Äh, vad fan! Bit ihop och ta det som en man. Du är väl ingen kärring som blir sotis för minsta lilla heller?

Har du för den delen ingen FB-kuk heller kan jag förstå varför din flickvän väljer en monsterdildo. Du kan väl helt enkelt inte tillfredsställa henne med din lilla puttefnask

Haha jag trodde inte det heller men tydligen så blev jag det. Jag har en rejäl jävla FB Balle om du vill så kan du få en bild på den?
Citera
2013-02-16, 11:54
Medlem
Kul med mycket svar i tråden. Verkar ju inte vara helt ovanligt att killar känner som mig om man googlar runt lite. Jag ska försöka jobba på min attityd för jag vet att det är sjukt larvigt att bli upprörd över en sexleksak.

Spinner off lite på topic: Jag har ju bollat lite löst om en typ fleshlight men det kommer ju absolut inte på frågan så jag antar att hon känner precis likadant som mig.
Citera
2013-02-16, 12:03
Bannlyst
Det finns ju olika fleshlight som är trängre än vissa andra och några av dessa sägs ju vara utformade efter porrstjärnors fittor. Skaffa dig en sådan som är trång och utformad efter en porrstjärna. När sedan din flickvän kör med sin dildo kan du köra med din fleshlight. Om du sedan låter tjejen veta att porrstjärna Si och Så är mycket trängre än hon och att det hade varit skönt om hon var lika trång så blir det kanske dags för er att ha ett samtal om era respektive nya pojk-, flickvänner.

Eller varför inte gå med i en swingerklubb. Då kan hon prova på olika kukar medan du provar på olika fittor. Men välj då en klubb som inte bara har medlemmar i åldern 40, 50 år.
Senast redigerad av pethom 2013-02-16 kl. 12:06.
Citera
2013-02-16, 12:06
Medlem
Förstår att det känns tufft när tjejen fantiserar om fet negerdase i sig när hon onanerar

I know that feel bro
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in