2013-02-15, 13:22
Medlem
Zedss avatar
Hej vänner.

Skulle behöva .NET Framework. Undrar om någon sitter på en installationsfil till detta för jag kan inte ladda hem det på Microsofts hemsida av någon anledning. Hittar ingen annan mirror heller.

Någon bussig som sitter på filen?

/ Zeds

EDIT: Ledsen om det finns någon lämplig tråd att efterfråga i men hittade ingen i all hast.
Citera
2013-02-15, 13:32
Medlem
Andreasvbs avatar
Den här fungerar inte?

http://www.microsoft.com/en-us/downl....aspx?id=17718 [ Download Microsoft .NET Framework 4 (Standalone Installer) from Official Microsoft Download Center ]
Citera
2013-02-15, 13:33
Medlem
Sereenas avatar
Vilken version behöver du, senaste eller nån av dom äldre?

Dock så måste jag ju undra, har du ens gjort en enkel googling? Det finns ju massor av mirrors typ cnet, softpedia och liknande
Citera
2013-02-15, 13:37
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasvb
Den här fungerar inte?

http://www.microsoft.com/en-us/downl....aspx?id=17718 [ Download Microsoft .NET Framework 4 (Standalone Installer) from Official Microsoft Download Center ]
Får bara:

Oops! Google Chrome could not find download.microsoft.com
Suggestions:
Go to microsoft.*com
Go to sitemap www.*microsoft.*com/*sitemap
Search on Google:

Så fungerar inte Funkar det för dig? Isåfall kan du kanske slänga upp länken någonstans?
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Vilken version behöver du, senaste eller nån av dom äldre?

Dock så måste jag ju undra, har du ens gjort en enkel googling? Det finns ju massor av mirrors typ cnet, softpedia och liknande
Tror inte det spelar jätte stor roll vilken version. Jag har testat andra mirrors men de vidarebefodrar mig till microsoft liktförbannat. Kan du länka en?
Citera
2013-02-15, 13:40
Medlem
khys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeds
Får bara:

Oops! Google Chrome could not find download.microsoft.com
Suggestions:
Go to microsoft.*com
Go to sitemap www.*microsoft.*com/*sitemap
Search on Google:

Så fungerar inte Funkar det för dig? Isåfall kan du kanske slänga upp länken någonstans?

Tror inte det spelar jätte stor roll vilken version. Jag har testat andra mirrors men de vidarebefodrar mig till microsoft liktförbannat. Kan du länka en?
Har du testat att använda en annan webbläsare?
Citera
2013-02-15, 13:42
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khy
Har du testat att använda en annan webbläsare?

Ja, både FF och IE.

EDIT: Är tydligen min dator som är cp. Laptopen har strulat väldigt länge på olika plan, skulle ladda hem AVG för att scanna datorn men blev samma sak där. Har väl något virushelvete som spärrar så jag inte kan komma åt dessa sidor.
Senast redigerad av Zeds 2013-02-15 kl. 13:47.
Citera
2013-02-15, 14:01
Medlem
Andreasvbs avatar
Kolla hosts-filen.
Citera
2013-02-15, 14:03
Medlem
Zedss avatar
Tog min flickväns dator och laddade ner det därifrån, rarade och skickade till min mejl. Så problemet löst.

Tack för hjälpen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in