Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-02-15, 10:42
Medlem
Jag har precis köpt en dator med Windows 8 och touch, men efter ett par dagars användning har jag kommit fram till att Windows 8 är skit.

Jag vill nu installera windows 7 istället, men kommer jag då förlora touchfunktionen? Jag förstår att svepgester osv inte kommer fungera, men touchfunktionen kanske bara funkar som ett substitut för musen åtminstone? Nån som vet?
Citera
2013-02-15, 18:45
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iodemek
Jag har precis köpt en dator med Windows 8 och touch, men efter ett par dagars användning har jag kommit fram till att Windows 8 är skit.

Jag vill nu installera windows 7 istället, men kommer jag då förlora touchfunktionen? Jag förstår att svepgester osv inte kommer fungera, men touchfunktionen kanske bara funkar som ett substitut för musen åtminstone? Nån som vet?
¨http://windows.microsoft.com/sv-SE/windows7/products/features/touch
Citera
2013-02-15, 18:57
Medlem
Jag kör en liten touch med w7 i bilen, använder dock enbart GPS, spotify och ibland nätet...Fungerar rätt bra imo

Men för övrigt, alltså för vanligt "bruk" så skulle jag inte köra med touch
Citera
2013-02-16, 19:51
Medlem
Tack för info. Ska testa lite olika tredjepartsprogram som får Windows 8 att åtminstone se ut som 7, och ser hur det går. I värsta fall installerar jag Windows 7 sen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in