Du kan alltid bygga en dator, vet inte om du ens om du vill ha en bra dator, tror det passar bättre med en bärbar med nån terabyte eller två. Sen räcker det med en skön skärm och upplösning. Om du ändå inte ska spela på den alltså.
Jag har haft min Asus N56DP i dryga 3 veckor nu, och jag är mycket nöjd med datorn, den är snygg och känns robust! MEN, jag HATAR Windows 8, har efter 3 veckor inte kommit överens med det i huvudtaget så har laddat ner massa saker som gör att det får utseende som Win7. Batteritiden skulle jag uppskatta till ca 4-5 timmar då jag har använt den utan att vara in kopplad. Jag köpte även Logitech mus och tagentbord och det blev pricken över i =D
Jag har haft min Asus N56DP i dryga 3 veckor nu, och jag är mycket nöjd med datorn, den är snygg och känns robust! MEN, jag HATAR Windows 8, har efter 3 veckor inte kommit överens med det i huvudtaget så har laddat ner massa saker som gör att det får utseende som Win7. Batteritiden skulle jag uppskatta till ca 4-5 timmar då jag har använt den utan att vara in kopplad. Jag köpte även Logitech mus och tagentbord och det blev pricken över i =D
Köpte själv en asus ux32 som annars kostar 9500 kr för 6495 kr via el green som är rekonditionerade datorer. Brukar själv alltid köpa nytt men blev sjukt överraskad och för en 3lax rabatt så kan jag klara mig utan en kartong och öppningsupplevelsen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!