2013-02-15, 01:18
Medlem
girlsinmydreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megafailure
Får en del jobbiga mail från folk här - hat och stalkera. Hur hanteras dom bäst? Går ju blocka ..

Det dräller av elaka/psykiskt sjuka här.
Jag brukade anmäla vissa av dem tidigare för hot, men för det mesta är det ju bara att strunta i.

Nedan PM har jag sparat i min låda från 2009 för det är en så detaljerad beskrivning av ett obefogat hat så att det blir intressant att få läsa igen.

"Ditt sjuka äckliga djävla svin. Sådana som du borde man först krossa armbågar och knäskålar på med ett järnrör för att sedan långsamt, långsamt vrida åt era testiklar med ett skruvstäd tills pungen är platt som en pannkaka, varpå man skär tungan av er och låser in er i en järnjungfru där ni får avlida plågsamt under flera dagar. Liket skall därefter kastas till vilda rabieshundar."

"Vågar man hoppas på social isolering med påföljande depression och självmord? Posta gärna ditt självmordsbrev här på FB."

"Sjuka fanskap!
Gör mänskligheten en tjänst och ta livet av dig. Är du för feg så kontakta gärna mig så löser vi saken."

"Gör oss alla en tjänst, skjut dig själv."

PS! Nu var det dock länge sedan jag fick mail och att PM-lådan blev full då både hatare och liberala som postade mig tidigare anser mig inte vara trovärdig längre (på goda grunder).
Senast redigerad av girlsinmydream 2013-02-15 kl. 01:21.
Citera
2013-02-15, 07:34
Medlem
Megafailures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girlsinmydream
Jag brukade anmäla vissa av dem tidigare för hot, men för det mesta är det ju bara att strunta i.

Nedan PM har jag sparat i min låda från 2009 för det är en så detaljerad beskrivning av ett obefogat hat så att det blir intressant att få läsa igen.

"Ditt sjuka äckliga djävla svin. Sådana som du borde man först krossa armbågar och knäskålar på med ett järnrör för att sedan långsamt, långsamt vrida åt era testiklar med ett skruvstäd tills pungen är platt som en pannkaka, varpå man skär tungan av er och låser in er i en järnjungfru där ni får avlida plågsamt under flera dagar. Liket skall därefter kastas till vilda rabieshundar."

"Vågar man hoppas på social isolering med påföljande depression och självmord? Posta gärna ditt självmordsbrev här på FB."

"Sjuka fanskap!
Gör mänskligheten en tjänst och ta livet av dig. Är du för feg så kontakta gärna mig så löser vi saken."

"Gör oss alla en tjänst, skjut dig själv."

PS! Nu var det dock länge sedan jag fick mail och att PM-lådan blev full då både hatare och liberala som postade mig tidigare anser mig inte vara trovärdig längre (på goda grunder).

Nu är du ju en av Flashbacks största pedofiler så det är naturligt att du får en del skräp i lådan, men det rättfärdigar ändå inte hot. Vem en anonym person är här och i verkligheten är två helt olika saker.
Citera
2013-02-15, 15:58
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megafailure
Får en del jobbiga mail från folk här - hat och stalkera. Hur hanteras dom bäst? Går ju blocka ..

Det dräller av elaka/psykiskt sjuka här.

Det stämmer och det finns inte så mycket att göra än att ignorera och rapportera.

Har nyligen börjat med det själv då jag innan inte brydde mig så mycket. Bryr mig inte så värst mycket nu heller utan gör det mest av principiella skäl.

Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Jag har - peppar peppar - aldrig fått några hot skickade till mig privat. Hur bär ni er åt? Om ni kollar på mina inlägg, så har jag hyfsat extrema åsikter men blir ändå inte påhoppad i PM.

Har ingen aning riktigt varför det blir så men jag uppfattas nog som "lite för mycket" för att vara kvinna när det gäller åsikter och agerande, så det händer lite då och då att någon man med kvinnoförakt delger sina varmast känslor via PM till mig.

Hade jag varit en man som skrev är jag helt övertygad om att det inte skulle komma hot och öknamn i PM lådan då det är OK att bete sig lite som man vill medan vi kvinnor bara ska diska, städa, passa barnen, handla och ta det i 2an!!
Citera
2013-02-23, 14:34
Medlem
Otrevliga och hotfulla pm är tyvärr vardagsmat för någon med min sexuella läggning.Ignorerar dom flesta men har rapporterat några av dom värsta som ren hämnd.
Citera
2013-02-23, 14:47
Medlem
hashish-boys avatar
jag har faktiskt aldrig fått pm av någon som varit otrevlig, jag har dock besvarat personliga påhopp genom pm för att slippa fler varningar...

flummade iof en gång med en snubbe med AS han fattade inte att jag skojjade, det var väl kanske inte ett bra skämt iof (är lite impulsiv genom min ADHD)
Senast redigerad av hashish-boy 2013-02-23 kl. 14:51.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in