• 1
  • 2
2013-02-18, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Vadå berätta mer? Vad mer finns att berätta? Killen gillar det han gör, så han gör det. Det är så enkelt. Om du tänder på det, good for you, ut och klafsa i leran. Om du inte tänder på det så finns det liksom inget mer att prata om.
ja tex hur man kom på att man gillade det, vad det är man gillar med det osv. Lite djupare in på ämnet helt enkelt.
Skiter väl i om folk gillar att rulla i lera och äta skit, kul för dom. Men alltid intressant att veta mer
Citera
2013-02-18, 14:05
Medlem
Pukeys avatar
Ja, varför gör jag det jag gör? Från början var det väll en fetisch till gummistövlar, märkte tidigt att jag gillade att se andra i gummistövlar, och då gärna lite leriga. Började så sakta klafsa runt, sen har det gradvis blivit mer och mer perversa intressen genom åren.
Citera
2013-02-18, 14:28
Medlem
Är det du på filmen?
Vi har nog alla gått vidare från ellos katalogen i våra sexuella äventyr
Kallar du din läggning/det du attraheras av för något eller är det bara din grej? Har ju sett där du äter skit, kräks och rövrunkar med dildos...
Hur kommer man underfund med att man gillar äta skit eller man kanske inte ens gillar det utan själva grejen att det är så äckligt som man tänder på?
Tar du tjack eller liknande vid dina perversa sessioner?
Vaknade du en morgon och bara bestämde dig för åka ut i skogen och hitta ett lerhål för "leka" loss i eller gick du förbi där någon dag innan och kände du dig sexuellt upphetsad av det?
Har så många frågor men kan inte alltid uttrycka mig i text.
Du kan svara i PM om du inte vill skriva öppet här.

Mvh
Citera
2013-02-18, 15:02
Medlem
Pukeys avatar
Allt har gått gradvis. Märkte som sagt att jag gillade gummistövlar tidigt, tight åtsittande kläder. Att känna stövlarna suga fast var och är även idag jätteskön känsla. Att blöta ner sig och gägga runt gav nästa grej, pissa ner sig. En gång för länge sedan fick jag för mig att skita i en gummistövel, jag darrade av upphetsning, just att det var så äckligt tilltalade mig. Det tog dock flera år innan jag gjorde något liknade. Började hyra piss-filmer. I någon så sket de på varandra och sen började allt. Piss, skit, spyor, i gummikläder. Penispumpar, uppblåsbara dildos i röven…..
Listan blir lång!
Tjack! Nej! Alkohol jepp, men inte den gången i skogen.
Varför! Antagligen för att det är så äckligt. Inte för alla, ja nästan ingen men jag har vänner som gillar liknande saker. Det finns nog inget namn på det jag gör, alla saker har eget namn. En del skulle nog kalla det vansinne/perverst/bizzart……..
Citera
2013-02-18, 21:08
Medlem
jag finner det otroligt fascinerande !
Citera
2013-02-20, 11:10
Medlem
AmadeusKriegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartstol
ok.
Ja det är ju minst sagt annorlunda. Snudd på humor när han gör grisskrik när han äter sin skit och snubblar runt i gyttjan.

Hahaha precis vad jag tänkte!
Sen runkar frenetiskt emellanåt paniken lyser om karln

som tidigare nämnts är det nån form av saliromani
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in