2013-02-13, 21:53
Medlem
Jag har aldrig spelat klädpoker i hela mitt liv. Vet faktiskt inte varför men...

Hur långt brukar man gå? Är det ända tills man är helt naken eller?

Vad händer efter leken då, när alla är avklädda? Är det gruppsex då eller vad?

Anledningen till att jag undrar är för att en tjej jag är på G med var på krogen i helgen och följde sedan med hem till några och körde klädpoker. Glömde fråga om hon låg med någon. Men ska fråga vad som hände imorgon.

Men vad brukar hända efter?
Citera
2013-02-13, 21:56
Medlem
Malkos avatar
Ja hon har knullat med någon på efterfesten. Kanske inte gruppsex, men definitivt sex med en av dom.

Bra tjej du är på G med!

Lycka till!
Citera
2013-02-13, 21:57
Medlem
Katzyns avatar
Hmm, leken fortsätter väl tills någon bangar, eller tills alla utom en är helt nakna.

Vad som händer därefter är väl ungefär lika oförutsägbart som livet i allmänhet. Beror väl på personerna som är med och deras innebördes relationer.
Citera
2013-02-13, 21:58
Medlem
Powens avatar
Rolig och tillfredsställande lek! Märks var det slutar.
Citera
2013-02-13, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malko
Ja hon har knullat med någon på efterfesten. Kanske inte gruppsex, men definitivt sex med en av dom.

Bra tjej du är på G med!

Lycka till!
Vi är inte tillsammans men en bra bit på väg faktiskt. Antar att jag måste "dumpa" nu.

Så det brukar sluta med sex i någon form enligt mina farhågor?
Citera
2013-02-13, 22:02
Medlem
Powens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MackanXXX
Vi är inte tillsammans men en bra bit på väg faktiskt. Antar att jag måste "dumpa" nu.

Nej det brukar oftast inte sluta i sex så dra inga förhastade slutsatser.
Citera
2013-02-13, 22:05
Medlem
Malkos avatar
Citat:

Du behöver inte dumpa. Nu vet du ju vad hon går för och kan därför ha henne för sexet. Men investera inte i mer än det.

Vilken typ av tjej går hem till någon efter en utekväll och spelar klädpoker? Använd din hjärna.

Nej det betyder inte att det alltid slutar med sex, men det har/kommer att sluta med sex.
Citera
2013-02-13, 22:09
Medlem
Citat:

Om du dumpar henne pga att någon på Flashback "är helt säker på att hon knullat" förtjänar hon ändå någon bättre än dig.
Citera
2013-02-13, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Om du dumpar henne pga att någon på Flashback "är helt säker på att hon knullat" förtjänar hon ändå någon bättre än dig.
Men jag ska ju "dumpa" henne om det visar sig att hon har haft sex. Inte än fattar du väll?

Men jag ska självklart ligga med henne innan och sen göra slut. Inte mer än rätt.

Men havet är fullt av fiskar så...
Citera
2013-02-13, 22:28
Medlem
detlillaludrets avatar
Citat:
Men jag ska ju "dumpa" henne om det visar sig att hon har haft sex. Inte än fattar du väll?

Men jag ska självklart ligga med henne innan och sen göra slut. Inte mer än rätt.

Men havet är fullt av fiskar så...
...
Hoppas hon knullar dig istället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in