2013-02-13, 14:19
Medlem
Rosen.s avatar
Tjenare,

Jag kan komma två gånger, alltså en typ av multiorgasm, jag wankar som vanligt och kommer första gången, allt är okej, sperman ser bra ut som sperma ska göra, väntar 30 sec. och börjar wanka igen. Den andra och sista gången som jag kommer så kommer det ut något som ser exakt ut som grädde, det dör inte heller som sperma gör.

Alltså sperma är ju ganska vitt från början men sen blir det genomskinligt, men detta andra sprutet jag pratar om blir aldrig genomskinligt, utan har en konstant gräddliknande form och färg.

Några idéer? Händer detta er också?

Mvh Rosen
Citera
2013-02-13, 15:07
Medlem
Gryphems avatar
The things you can discover!
Undra om det går att googla på.. annars kan du ju ringa till en läkare och fråga

Fan vad skumt.. pröva att göra tårta med det!
Citera
2013-02-13, 15:31
Medlem
Frislaktarens avatar
Orkar du inte vänta mer än 30 sec till nästa wank? Mitt råd till dig är att skaffa dig en hobby eller dylikt.
Citera
2013-02-13, 15:42
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosen.
det dör inte heller som sperma gör.

Det där fick mig att spruta grädde genom näsan. Det kanske är någon utomjordisk organism som lever i din pung?

Sen förvånar det mig att du har observerat din sperma länge nog för att se den skifta färg. Jag för en visste inte ens att den blev mer transparent med tiden, man lär så länge man lever.

Det jag kan tänka mig är att det mest är sädesvätska med ett lägre spermieinnehåll den andra gången och att det kan se lite annorlunda ut. Det kan också vara så att du i andra ronden har värmt upp paketet så mycket att sädesvätskans äggvita har koagulerat mer än första gången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in