[quote=Kungenabou]Alla är väl människor och vi bor på samma jord
Och människor som vi vet är extremt våldsamma, och äckliga varelser som förökar sig, mördar, och förstör jorden de lever på. Frågor på det?
Citat:
så jag välkomnar flyktingar som vill slippa mord, så jag välkomnar flyktingar som slippa krig så jag välkomnar flyktingar som vill söka frid. `
Men drar hit det istället. Sverige har förvandlats till ett kriminellt våldtäktsparadis där svensken riskerar bli minoritet i sitt eget land tack vare såna som dig. Det enda du hjälper till med är att kopiera en ny version utav deras hemländer och mörda Sverige.
Citat:
För tänk nu så här om det skulle hända oss,
Risken är stor. Se ovan. Sverige ha aldrig varit i inbördeskrig eller haft etniska konflikter.... fram tills nu.
Citat:
vill du inte du att någon bryr sig?
Jag skiter i vad andra vill. Som man vill jag kämpa för min och det jag tror pås överlevnad. Jag tänker varken ta mitt pick o pack och fly till nått annat land eller söka empati utav folk från andra sidan jorden.
Citat:
Så erat barn får frid och slippa se krig och får en bra tid av sitt liv och får ett nytt hem och får en ny chans där dom kan få ett liv någon annanstans där dom kan växa upp med sin familj och får känna trygghet i landet där dom släpps in.
Återigen, se ovan. Ger vi våra svenska barn en bra framtid tycker du? Är det svenska människors uppgift att se till att arabiska och afrikanska barn får en bra framtid till priset utav att deras egna barn försummas eller är det arabiska och afrikanska föräldrars uppgift?
Sen har vi redan gett en och en halv miljon en chans. newsflash, det funkande inte. Kan man inte skapa något bra utav massinvandring med ett utav världens rikaste ekonomier och världens tolerantaste, givmilda och sympatiska folk, då går det nog fan aldrig. Kryp tillbaka till ghettot blattejävel och fundera över din rätt till existens.