2005-05-11, 12:51
Medlem
boz-fettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bfries
Tycker det låter som den där 17 åringen golat! Han satt väl o tjöt på snuhuset o slängde ur sig allt han visste om salamander! Flashback enterprises lär ju inte lämnat ut något ip iallafall!

som jag ser det så är det du som golat din fitta.. har du itne tänkt på att snubben i skåne antagligen skulle åkt dit endå? snutarna vet väl vilka som köpt. dom har mer koll än man tror.

och visst om vi säger att 17åringen snackat så är det fortfarande inte hans fel om massa andra åker dit. ger man sig in i nåt sånt här får man leken tåla.

edit: dom släppte 17åringen pga hans ålder
Citera
2005-05-11, 13:17
Medlem
monkfishs avatar
Citat:
och visst om vi säger att 17åringen snackat så är det fortfarande inte hans fel om massa andra åker dit. ger man sig in i nåt sånt här får man leken tåla.

Vadå inte hans fel? Om det är så att han snackat om andra så har han ju golat och är där med golbög och kommer så alltid förbli. Just det ger man sig in i leken får man leken tåla, alltså om man åker in så håller man käfften och kan man inte det så ger man fan i att ge sig in i leken.

Tyckte bara du diskuterade konstigt, även fast grisen vet allt så ger det ingen rätt att gola, en gång golbög alltid golbög du kanske e en själv?
Citera
2005-05-11, 13:28
Medlem
boz-fettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monkfish
Vadå inte hans fel? Om det är så att han snackat om andra så har han ju golat och är där med golbög och kommer så alltid förbli. Just det ger man sig in i leken får man leken tåla, alltså om man åker in så håller man käfften och kan man inte det så ger man fan i att ge sig in i leken.

Tyckte bara du diskuterade konstigt, även fast grisen vet allt så ger det ingen rätt att gola, en gång golbög alltid golbög du kanske e en själv?

okej du har rätt.. men vem har sagt att det är 17åringen som snackat?? det kan ju vara vem som helst? jag är hellre en golare än en snut-unge.

edit: oj nu såg det ut som att jag var en golare.. det är jag inte men jag har lite problem med att formulera bra meningar i stridens hetta
Citera
2005-05-11, 13:45
Medlem
Kroegahs avatar
ser onekligen ut som att det är 17åringen som öppnat käften, inte fan slipper man häkte på 200st E bara för att man är 17 bast.
Citera
2005-05-11, 13:49
Medlem
Svärdfiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boz-fetto
jag är hellre en golare än en snut-unge.
Du vet inte vad du snackar om....
Citera
2005-05-11, 13:56
Medlem
Kopplingen till Flashback då?

Beslagtagen dator?
Citera
2005-05-11, 14:09
Medlem
monkfishs avatar
Citat:
jag är hellre en golare än en snut-unge.

Skillnaden är ju att snut ungen inte kan hjälpa att hans far valt ett gris yrke, medans golaren själv väljer att gola.
Citera
2005-05-11, 14:13
Medlem
boz-fettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monkfish
Skillnaden är ju att snut ungen inte kan hjälpa att hans far valt ett gris yrke, medans golaren själv väljer att gola.

ajja är man snutunge så ska man ge fan i olagligheter.
Citera
2005-05-11, 14:15
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Kopplingen till Flashback då?

Beslagtagen dator?

Ja.

Bland annat.
Citera
2005-05-11, 14:17
Medlem
InkoPinkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boz-fetto
okej du har rätt.. men vem har sagt att det är 17åringen som snackat?? det kan ju vara vem som helst? jag är hellre en golare än en snut-unge.

edit: oj nu såg det ut som att jag var en golare.. det är jag inte men jag har lite problem med att formulera bra meningar i stridens hetta

Hur skulle någon kunna rå för att han är en "snut-unge"?

Jag tycker att det är utmärkt att det finns "golare" som samarbetar med polisen. Kriminella parasiter förtjänar att få sitt straff.
Citera
2005-05-11, 14:20
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InkoPinko
Hur skulle någon kunna rå för att han är en "snut-unge"?

Jag tycker att det är utmärkt att det finns "golare" som samarbetar med polisen. Kriminella parasiter förtjänar att få sitt straff.

Nu är du inte väluppfostrad. Du drar dessutom alla över en kam.
Citera
2005-05-11, 14:28
Medlem
zhypers avatar
Vet vem i umeå som beställde skiten, dock ingen i min bekantskapskrets och kommer aldrig bli heller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in