2013-02-10, 09:39
Medlem
Jag får inte riktigt kläm på det där med att rida.
Tips uppskattas!
Citera
2013-02-10, 10:59
Medlem
Över 200 som läst på ett par timmar och inga svar :O Någon måste väl ha något tips?
Citera
2013-02-10, 11:12
Medlem
SeMeNoMores avatar
Bara gunga över honom? Vilka konkreta tips vill du ha?
Citera
2013-02-10, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majjken87
Jag får inte riktigt kläm på det där med att rida.
Tips uppskattas!

Du måste prata med din partner, det är bäst, att bli avriden är oftast väldigt skönt.

Personligen upplever jag det som att det viktigaste är att första "sittningen" gör försiktigt för när tjejen sjunker ner kan det ibland bli så att förhuden dras ner för "hårt" men när man väl fått upp glidet är det helt ok.

Jag gillar när tjejen sitter "långt" upp och skjuter ner/bakåt rumpan mot kuken typ som att hon motjuckar i doggystyle fast jag ligger på rygg under henne (svår förklarat) typ eller att hon sitter med ryggen mot mig och jag i en soffa eller fåtölj, det kräver ju en rätt bra fysik hos tjejen.

Tror det viktigaste är att det är skönt för dig då märker killen det och då "blir" det skönt för honom.

en liten detalj som kanske fler än jag uppskattar är om tjejen tar ett rejält tag om kuken när hon skall föra in den det är väkdigt upphetsande tycker jag, blir så övertydligt att hon verkligen vill då typ (låter lite fjantigt men det är en jävla skillnad om tjejen styr in den än om man gör det själv.....)
Citera
2013-02-10, 12:06
Medlem
Rör på baken och höfterna. "Uppåt" och "nedåt", eller "framåt" och bakåt". Därigenom kan du växla mellan in och ut och gnugg. Får du till rätt rump- och höftrörelse, kan du vara ganska still i resten av kroppen och kanske till och med "slappna av" riktigt bra totalt sett.

Pröva att ha överkroppen framåt, så att du lutar mot killen du rider och stöder dig på armarna, eller rakt upp så att du sitter grensle över honom, eller bakåt så att du "stramar upp" magen och underlivet och stöder på armarna bakom kroppen.

Som kille tycker jag mycket om när tjejen rider mig.
Citera
2013-02-11, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purrsorfarn
Du måste prata med din partner, det är bäst, att bli avriden är oftast väldigt skönt.

Personligen upplever jag det som att det viktigaste är att första "sittningen" gör försiktigt för när tjejen sjunker ner kan det ibland bli så att förhuden dras ner för "hårt" men när man väl fått upp glidet är det helt ok.

Jag gillar när tjejen sitter "långt" upp och skjuter ner/bakåt rumpan mot kuken typ som att hon motjuckar i doggystyle fast jag ligger på rygg under henne (svår förklarat) typ eller att hon sitter med ryggen mot mig och jag i en soffa eller fåtölj, det kräver ju en rätt bra fysik hos tjejen.

Tror det viktigaste är att det är skönt för dig då märker killen det och då "blir" det skönt för honom.

en liten detalj som kanske fler än jag uppskattar är om tjejen tar ett rejält tag om kuken när hon skall föra in den det är väkdigt upphetsande tycker jag, blir så övertydligt att hon verkligen vill då typ (låter lite fjantigt men det är en jävla skillnad om tjejen styr in den än om man gör det själv.....)

Jag tror faktiskt jag förstår vad du menar med "doggyjucket". Tack för tipset

Citat:
Ursprungligen postat av Ichiburo
Rör på baken och höfterna. "Uppåt" och "nedåt", eller "framåt" och bakåt". Därigenom kan du växla mellan in och ut och gnugg. Får du till rätt rump- och höftrörelse, kan du vara ganska still i resten av kroppen och kanske till och med "slappna av" riktigt bra totalt sett.

Pröva att ha överkroppen framåt, så att du lutar mot killen du rider och stöder dig på armarna, eller rakt upp så att du sitter grensle över honom, eller bakåt så att du "stramar upp" magen och underlivet och stöder på armarna bakom kroppen.

Som kille tycker jag mycket om när tjejen rider mig.

Tack så mkt!

Jag har dock lite problem då ja tycker det gör ont när han kommer för djupt. När jag rider så kontrollerar ju jag som tjej tänker säker många, men när jag börjar komma in i det och släppa tankarna på vad jag gör och riktigt njuta så stöter ja för djupt och det gör så jäkla ont att jag inte kan ha mer sex just då.
Några tips för hur jag kan göra för att inte ta honom för djupt?
Citera
2013-02-11, 10:45
Medlem
Om du inte vill ha den så djupt är det ju bara att du inte "sätter" dig hela vägen ner s.a.s jag gillar omvänd ridning mycket, alltså att hon sitter med ryggen emot mig. Det blir gott på något sätt och det är även schysst när hon reser sig lite så man själv kan köra lite..växlande helt enkelt och lite vila för damen

Men i övrigt så gör många tjejer olika, ett tips är att joxa runt tills du hittar det sättet som är skönast för dig då är det ofta skönt för killen med tror jag...finns väl få saker som är så bra som att ligga på rygg och se sin tjej njuta maximalt...
Citera
2013-02-11, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majjken87
Några tips för hur jag kan göra för att inte ta honom för djupt?

Träna på att hålla kroppen så att du inte hamnar med all tyngd rakt ned. Med andra ord: du tar in honom när du ligger ovanpå honom, mot hans bröst. Sedan rör du i början bara höfterna och rumpan och är still i överkroppen tills du kommer igång ordentligt. På så sätt är det höft- och rumprörelsen som avgör hur långt in han kommer. Efter ett tag kan du pröva att resa överkroppen sakta mot sittande allteftersom det känns bra.

Om du har svårt att få det rätt, får du väl komma på lektion hos Dr Love!
Citera
2013-02-11, 21:31
Medlem
Tycker det är sjukt sexigt när tjejen har bra hållning och böjer ryggen lite bakåt och endast rör höfterna upp och ner=D Älskar när tjejen rider, min favoritställning, man behöver inte göra något bara att ligga och njuta
Citera
2013-02-13, 10:48
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kartolf
Tycker det är sjukt sexigt när tjejen har bra hållning och böjer ryggen lite bakåt och endast rör höfterna upp och ner=D Älskar när tjejen rider, min favoritställning, man behöver inte göra något bara att ligga och njuta

Eller så gör man också något så hon blir helt galen

Rida är det bästa, min tjej kan komma 2-4 gånger på bara någon minut, även om hon gärna vill vila lite efter hon kommit.

Efteråt är hon helt sängliggande i någon timme oftatst
Citera
2013-02-13, 16:29
Medlem
Dark.Solitudes avatar
Hade också svårt med det.
Se till att du har en fin kille - som ser vad du gör fel och kan stötta och hjälpa. Att ha någon i början som stödjer en litet med händerna och sätter sig så vinkeln blir lättare för dig är underlättande som sjutton.

En kille som bara ligger platt och väntar på service är bara klumpigt och svårt.

Stå på knä, låt låren göra minimalt jobb i början, använd dig av ryggmusklerna - svankryggen!
Efter ett tag vaknar rätt muskler i låren och efter det är det inget problem mer.

Handlar om träning och en bra tränare ;-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in