Citat:
Ursprungligen postat av majjken87
Jag får inte riktigt kläm på det där med att rida.
Tips uppskattas!
Du måste prata med din partner, det är bäst, att bli avriden är oftast väldigt skönt.
Personligen upplever jag det som att det viktigaste är att första "sittningen" gör försiktigt för när tjejen sjunker ner kan det ibland bli så att förhuden dras ner för "hårt" men när man väl fått upp glidet är det helt ok.
Jag gillar när tjejen sitter "långt" upp och skjuter ner/bakåt rumpan mot kuken typ som att hon motjuckar i doggystyle fast jag ligger på rygg under henne (svår förklarat

) typ eller att hon sitter med ryggen mot mig och jag i en soffa eller fåtölj, det kräver ju en rätt bra fysik hos tjejen.
Tror det viktigaste är att det är skönt för dig då märker killen det och då "blir" det skönt för honom.
en liten detalj som kanske fler än jag uppskattar är om tjejen tar ett rejält tag om kuken när hon skall föra in den det är väkdigt upphetsande tycker jag, blir så övertydligt att hon verkligen vill då typ (låter lite fjantigt men det är en jävla skillnad om tjejen styr in den än om man gör det själv.....)