Citat:
Ursprungligen postat av Uberfuhrer
Funderar på att starta en massimport för smuggelsprit här i byn. Det fanns utbredd maffia 2005 som sysslade med det men alla maffiamedlemmar har gått vidare till andra yrken. Så.. vad får ni betala för en låda smuggelöl idag?
Skriv ort + pris + sort
Dricker inte öl själv men mina polare brukar köpa då och då,
Örnsköldsvik - 150-200 kr - Carlsberg/norrlands/slots