Sorry om de vart på tal förut men hittade inget på mina sökningar
Vad tror ni om iden om en klickräknare som visar hur många som tryckt på länkar någon postat, alternativt nåt sorts betygsystem (1 stjärna - 5 stjärnor kanske?) till länkar som man då rankar efter eget gillande. Jag tror det skulle vara en bra ide att ha nåt liknande i trådarna där många postar mycket länkar, där de också kan vara jobbigt att trycka på alla pga att de kan vara mycket skit. musik Dom här trådarna är 2 exempel jag tycker de skulle passa i
Vad Lyssnar Du På Just Nu
Hiphoptråden
Tänk er att någon länkar kanske 10 låtar utan nån info om låtarna förutom låtnamn och artist kanske, då skulle det väl underlätta ganska mycket om de gick att se vilken av länkarna mest folk hade tryckt på, för att på så vis hitta den låten som flest personer tyckte var bäst. (Alternativt betygssystemet med stjärnor)
Jag skulle iaf hellre ta mig tid och trycka på någons länk som hade 50 clicks än någon som hade 5.
Så vad tycker Flashback? En bra ide som med lite arbete skulle kunna funka, eller borde iden kastas till närmaste papperskorg och glömmas bort?