2013-02-09, 20:14
Medlem
Drycken "Celsius", Är den verkligen så nyttig ? Alla lägger ut bilder på sina Celsius drycker på min insta, fan vad jobbigt det blir tillslut.
Citera
2013-02-09, 20:20
Medlem
Hkicks avatar
Bara jag som aldrig hört talas om eller ens sett bild på den här drycken?

Vad är det för något?
Citera
2013-02-09, 20:31
Bannlyst
nej,det är bara en bluff!
Citera
2013-02-09, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hkick
Bara jag som aldrig hört talas om eller ens sett bild på den här drycken?

Vad är det för något?
Celsius är en svensk dryck som ska drickas innan & efter gymmet vad jag vet.
Citera
2013-02-09, 21:06
Medlem
vassjagarns avatar
Den innehåller typ 3 kcal och innehåller taurin, grönt te extrakt med mera och ska bränna ca 50 kcal men dricker du 4 dl vatten så bränner du 40 kcal. Ganska dyrt att banta med denna dryck. Bojkottar den
Citera
2013-02-09, 21:24
Medlem
Drick inte drycken celsius, det är en dålig dryck.
Citera
2013-02-09, 21:27
Medlem
Du kan dricka en Celsius. Eller så kan du dricka en kopp kaffe.

De stora inspirationskällorna inom träning är ju duktigt sponsrade för att trycka ut den här produkten till massorna.
Citera
2013-02-09, 21:50
Medlem
lil richs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pröpper
Drick inte drycken celsius, det är en dålig dryck.
Drick celsius, det är en bra dryck.

Ser du hur meningslöst inlägget blir när man inte motiverar VARFÖR det är dåligt/bra?
Citera
2013-02-09, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lil rich
Drick celsius, det är en bra dryck.

Ser du hur meningslöst inlägget blir när man inte motiverar VARFÖR det är dåligt/bra?
Celsius är en dålig dryck,inte någon bra dryck! Man får besök av tandtroll och man blir galen av den dåliga drycken celsius,hoppas du är nöjd nu!
Citera
2013-11-28, 17:49
Medlem
pearsons avatar
Celsius har där emot en effektiv metod för att marknadsföra sig, det ger drycken gratis till blogg-profiler för att dom ska posta bilder på drycken, sedan hakar alla fjårtisar på och lägger upp bilder på drycken , fast dom själva inte riktigt fattar varför, eller får någon gratisläsk, den innehåller iaf en extremt hög koncentration koffein, vilket knappast är nyttigt för någon.
Citera
2013-11-28, 22:54
Medlem
Hjortronsylts avatar
Har ingen aning om den är bra eller inte, men jag tycker att den känns som ett "nyttigare" alternativ än Red Bull och dess gelikar.
Att de dessutom är ganska goda ser jag som ett plus, men priset avskräcker något, en burk kostar ju fan nästan 20 kr!
Citera
2013-11-28, 23:29
Medlem
CaptainFreedoms avatar
Jävla nonsens är vad det är. Dra en fet kopp kaffe och kör 5-6 tunga set marklyft istället.

Det finns inga genvägar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in