2013-02-09, 20:09
Medlem
En amerikansk urinvånare blir förbannad på amerikaner som är emot illegal immigration i USA och ber dom dra från USA. Det var ni som mördade mitt folk och tog mitt land skriker han. Vem har rätt av dom?
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=_LLaPQgDgK0&NR=1
Citera
2013-02-09, 20:15
Medlem
Fel forum eller? Om jag inte misstar mig så är det här forumet till för att diskutera svensk invandring & integrationspolitik.
Citera
2013-02-09, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XiongShi
Fel forum eller? Om jag inte misstar mig så är det här forumet till för att diskutera svensk invandring & integrationspolitik.
Integration och invandring är det för hur känner urinvånarna här i Sverige angående illegala immigration för den amerikanska urinvånaren eller är sympatierna hos dom andra?
Citera
2013-02-09, 20:26
Medlem
xx-och-yys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persetan
En amerikansk urinvånare blir förbannad på amerikaner som är emot illegal immigration i USA och ber dom dra från USA. Det var ni som mördade mitt folk och tog mitt land skriker han. Vem har rätt av dom?
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=_LLaPQgDgK0&NR=1

Klart han har fel de är den vita rasen som har rätt att mörda och fördriva folk.
Citera
2013-02-09, 20:27
Medlem
xx-och-yys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XiongShi

Diskutera den du? börja med att svara hur känner Samer?
Citera
2013-02-09, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xx-och-yy
Klart han har fel de är den vita rasen som har rätt att mörda och fördriva folk.
Araber och turkar är inte vit ras. Dom har många folkmord och kopterna är urinvånare i Egypten inte araber.
Citera
2013-02-09, 20:39
Medlem
xx-och-yys avatar
Citat:
Araber och turkar är inte vit ras. Dom har många folkmord och kopterna är urinvånare i Egypten inte araber.

Nu tror du att jag är Arab?
Citera
2013-02-09, 20:45
Medlem
ManJuices avatar
Citat:
Turkarna (Attaturk-regimen) bedrev folkmord på armenierna. Dåtidens araber invaderade dock bara länder och spred den egna kulturen och språket, fanns ingen folkmordspolitik inblandad.
Citera
2013-02-09, 20:46
Medlem
NSOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xx-och-yy
Diskutera den du? börja med att svara hur känner Samer?

Lapparna ar inte Sveriges urinvanare. Darmed inte sagt att de bott i Sverige lange eller har en separat kultirell identitet. Aven om manga av dem uppgatt i majoritetsbefolkningen. Jag har sjalv ett par sma attondelslappar slakten.

Lapparna har daremot gjort stora anstrangningar for att sprida bilden av sig sjalva som polcirkelns indianer bland annat genom att pa internationell botten vara verksamma i organisationer for olika typer av ur- och minoritetsfolk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in