2013-02-07, 11:47
Medlem
Wolfzeits avatar
Någon som såg detta program igår, gick på tvåan 20.30?

Jonas gick bort i njurcancer, 6 år gammal 1990, och pappan intervjuas av Anja Kontor. Bra och sevärt program, var omöjligt att inte fälla en liten droppe när han beskrev grabbens sista tid med bl a en resväska vid sängen han skulle ha när han reste till himlen
Citera
2013-02-07, 11:52
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfzeit
Någon som såg detta program igår, gick på tvåan 20.30?

Jonas gick bort i njurcancer, 6 år gammal 1990, och pappan intervjuas av Anja Kontor. Bra och sevärt program, var omöjligt att inte fälla en liten droppe när han beskrev grabbens sista tid med bl a en resväska vid sängen han skulle ha när han reste till himlen

Usch, riktigt tragiskt. Klarar inte av att se såna här program.
Citera
2013-02-07, 12:05
Medlem
MrUnderligs avatar
Tittade på det en stund och gick sedan från teven med en tanke i huvudet. Man gör ett teveprogram om små barn som har sjukdomar och som kommer att dö, sen lägger man till föräldrarnas reaktioner tårar, glädje, förtvivlan etc och såklart en vacker historia om hur det lilla barnet hade det på jorden medans hen levde.

Det är en familjs berättelse om hur dom gick "vidare" ta alla andra då? alla andra barn som gått bort då dom som blivit skutna i huvudet utan någon som hällst anledning eller dem som inte har mat eller rent vatten. Dom som inte har någon förällder eller vuxen som dom kan vända sig till utan att bli våldtagen eller såld i tredje hand..

Fy fan program som dom här gör att jag får ont i magen.
Citera
2013-02-07, 12:11
Medlem
Wolfzeits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrUnderlig
Tittade på det en stund och gick sedan från teven med en tanke i huvudet. Man gör ett teveprogram om små barn som har sjukdomar och som kommer att dö, sen lägger man till föräldrarnas reaktioner tårar, glädje, förtvivlan etc och såklart en vacker historia om hur det lilla barnet hade det på jorden medans hen levde.

Det är en familjs berättelse om hur dom gick "vidare" ta alla andra då? alla andra barn som gått bort då dom som blivit skutna i huvudet utan någon som hällst anledning eller dem som inte har mat eller rent vatten. Dom som inte har någon förällder eller vuxen som dom kan vända sig till utan att bli våldtagen eller såld i tredje hand..

Fy fan program som dom här gör att jag får ont i magen.

Jag förstår dig men programmet handlade ju egentligen hur det vände från sorg till "lycka". Klart att det finns miljontals fall att ta upp men detta berörde iaf mig väldigt mycket. Man blir helt enkelt jävligt känslig för sånt här med barn i nästan samma ålder. Over and out!
Citera
2013-03-13, 01:07
Medlem
Var helt säker på att det var tv4 jag såg på. Äckligare självömkande socialporr får man leta efter.
Vad är syftet med programmet? Man ser ju att de inblandade njuter och frodas av att sörja inför andra, vika ut sina känslor i hopp om att göra någon annan ledsen. Jag blir inte ledsen, jag vill bara kräkas eller kolla på våld, men jag blir också glad för att jag aldrig någonsin har och aldrig någonsin kommer att betala någon tv-licens till Svt. Pk-vindarna börjar lukta mögel (förmodligen möglig feministfitta).
Citera
2014-04-11, 16:55
Medlem
Benziinas avatar
Jag har försökt och titta två avsnitt för jag tyckte rubriken lät lovande.

Resultat: det går inte titta hela programmet, jag får bara lust att byta kanal.

All respekt för de som är med i programmet, de har fått gå genom riktigt hemska händelser som man önskar ingen. Inte fel på dem, felet ligger i konceptet och den tråkiga programledaren som gör konstiga miner och leker kökspsykolog. Hon verkar vara en riktig linslus men nu handlar inte programmet om HENNE utan helt andra människor. Om hon har Facebook/Instagram eller annat trams så kan jag ana att selfies postas ofta.

Näää...det är alldeles för mycket ältandet, mörka moln och PROGRAMLEDARE i denna program (en gång till:det är inte de som intervjuas, det är det hemska konceptet som är helt fel).

Aldrig igen!
Citera
2016-04-21, 19:49
Medlem
MauseRRs avatar
kikade på gårdagens program angående dubbelmorden i arboga på 2 barn samt mordförsöket på deras moder. Fyfan vilken stark mamma som kan sitta och prata om händelsen och minnet av sina barn utan att knäckas. Själv satt jag i soffan och blev riktigt tagen.

usch för folk som skadar barn
Citera
2017-05-26, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nadal
Var helt säker på att det var tv4 jag såg på. Äckligare självömkande socialporr får man leta efter.
Vad är syftet med programmet? Man ser ju att de inblandade njuter och frodas av att sörja inför andra, vika ut sina känslor i hopp om att göra någon annan ledsen. Jag blir inte ledsen, jag vill bara kräkas eller kolla på våld, men jag blir också glad för att jag aldrig någonsin har och aldrig någonsin kommer att betala någon tv-licens till Svt. Pk-vindarna börjar lukta mögel (förmodligen möglig feministfitta).

Och du njuter av att författa antipatiska tramsposter på ett livsstilsforum."Vika ut sina känslor i hopp om att göra någon annan ledsen"? Om du har någon som helst insikt i mänskligt beteende (särskilt ditt eget) torde du förstå bättre än att vara en jävla hycklare.
Citera
2017-05-26, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benziina
Jag har försökt och titta två avsnitt för jag tyckte rubriken lät lovande.

Resultat: det går inte titta hela programmet, jag får bara lust att byta kanal.

All respekt för de som är med i programmet, de har fått gå genom riktigt hemska händelser som man önskar ingen. Inte fel på dem, felet ligger i konceptet och den tråkiga programledaren som gör konstiga miner och leker kökspsykolog. Hon verkar vara en riktig linslus men nu handlar inte programmet om HENNE utan helt andra människor. Om hon har Facebook/Instagram eller annat trams så kan jag ana att selfies postas ofta.

Näää...det är alldeles för mycket ältandet, mörka moln och PROGRAMLEDARE i denna program (en gång till:det är inte de som intervjuas, det är det hemska konceptet som är helt fel).

Aldrig igen!

Ja, hennes mimik känns alldeles för inövad för att det ska vara vettigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in