2014-09-07, 10:59
Medlem
Skall bli intressant att följa.
Citera
2014-09-07, 16:23
Medlem
ImanMirblokis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSuper
Ursäkta? Jobbar för BTCX? Hehe, nej du... Jag jobbar inte för någon och särskilt inte för ett lurendrejarna borta på BTCX.

Det var ju bra.
Jag undrar dock däremot varför du gör sådana påhopp på mig?
Jag försöker ju vara ärlig?
Citera
2014-09-07, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImanMirbloki
Det var ju bra.
Jag undrar dock däremot varför du gör sådana påhopp på mig?
Jag försöker ju vara ärlig?

Vilka påhopp menar du? Du försöker vara ärlig ja, efter att du har gjort ditt på BTCX och hoppat över till det nya bolaget.
Citera
2014-09-07, 18:57
Medlem
Kan säga att sidan (Bitcurrency.se) fungerar - på en söndag. Från Handelsbanken till Handelsbanken iofs. Tog in alles en 4-5 timmar innan de var på plats i min plånbok. Och som jag skrev tidigare - skall bli intressant att följa utvecklingen.
Citera
2014-09-08, 12:28
Medlem
Sahastraras avatar
Handlade coins på btcx för en vecka sedan och har fortfarande inte fått dem. Drog iväg ett mail till supporten och de sa följande:

"Kollade upp detta och ser att inget är fel med ordern i alla fall så den ligger i kö för att genomföras.
Tyvärr så stängde LF våra konton och detta har medfört en stor hög med extra arbete för ekonomiavdelningen.
Men jag lovar att de ligger i för att komma ikapp med allt så snart som möjligt."

Kommer jag någonsin få se mina pengar igen? För mig är det en betydande summa.
Senast redigerad av Sahastrara 2014-09-08 kl. 13:12.
Citera
2014-09-08, 16:06
Medlem
sWeePerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sWeePerr
Ja, det tog 5 dagar och en verklig polisanmälan för att få mina btc växlade, så mitt råd är att gå till Safello eller någon annat seriöst ställe där grabbarna inte ägnar dagarna (nätterna med) att pudra näsorna.

Citat:
Ursprungligen postat av sWeePerr
btcx kommer snart att vara historia!
Ja happ, citerar mig själv då, och den nya bolagskonstruktionen verkar ha samma folk som den gamla. Man får dra vilka slutsatser man vill men...
Citera
2014-09-08, 16:29
Medlem
zobs avatar
Tacka fan att jag köpte senast förra veckan från btcx. Vet någon om dom redan nu fortsätter verksamheten som vanligt? Synd att inte Länsförsäkringar ser det positiva till bitcoins
Citera
2014-09-08, 16:31
Medlem
Så de har börjat blåsa? Väntat länge på pengar och läser nu detta. Vad ska man vidta för åtgärder för att få tillbaka sina pengar.
Citera
2014-09-08, 18:57
Medlem
biupy6ips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totaler.krieg
Så de har börjat blåsa? Väntat länge på pengar och läser nu detta. Vad ska man vidta för åtgärder för att få tillbaka sina pengar.

Är i samma kniviga sits som du, väntat på mina dryga 1000 kr en hel vecka nu.

Vi får väl bara vänta och se, som det ser ut nu är dom inne i en dispyt med länsförsäkringar bank och har fullt upp gissar jag.
Citera
2014-09-08, 23:35
Medlem
ImanMirblokis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gammelgamen
Kan säga att sidan (Bitcurrency.se) fungerar - på en söndag. Från Handelsbanken till Handelsbanken iofs. Tog in alles en 4-5 timmar innan de var på plats i min plånbok. Och som jag skrev tidigare - skall bli intressant att följa utvecklingen.

Jag ber om ursäkt för den väntetiden. Jag blev opererad i magen förra veckan i tisdags, så jag låg och sov. Jag har ingen personal heller.
Mitt mål är att få ner väntetiden till 10, max 20 minuter pga. de stora kursförändringarna på cryptos.
När man betalar för 1 liter mjölk, ska man få 1 liter mjölk, inte 0.5 liksom.

Jag ska förbättra mig. Får lägga mig tidigare och gå upp tidigare.
Går allting bra så kanske jag får råd att anställa någon som sköter utbetalningarna på nätter, osv.

Mvh
Citera
2014-09-09, 13:22
Medlem
Iman: jag hann läsa artikeln du skrev om BTCX på Cointelegraph innan den blev nedtagen (finns speglad på http://lax.moar.se/btcxdrama/ som någon länkat på reddit). Var det du själv som tog ner artikeln eller står du fortfarande för vad som står i den? Ganska grova anklagelser trots allt.
Citera
2014-09-09, 19:28
Medlem
zero18s avatar
Finns det inga telefon nummer så man kan komma i kontakt med dessa meniskor. Köbte bitcoins i söndags och inte sett röken av trots swish. Hittade bara ett nummer till Vd Christian Ander 0702921632
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in