2014-07-29, 15:50
Medlem
Abunais avatar
Har också upplevt att det gått segare än vanligt de senaste veckan. Men de skrev väl en nyhet för en vecka sen att de hade problem med sina system och fick göra allting manuellt i orderhanteringen vilket skulle leda till förseningar. Dock så lät det ju som det skulle ordnas snarast, och har ju inte kommit någon ny uppdatering på deras hemsida.

BTCX's representant i den här tråden kanske kan ge oss kunder en liten uppdate? =)
Citera
2014-07-29, 16:33
Medlem
rhymenoceross avatar
Jag beställde för 15 minuter sedan.

Jag tycker inte att de sköter det lika bra som de brukade göra. Fan, man kunde ibland ha sina BTC inom en timma. Nu tar det jättelång tid, och tar man kontakt med deras kundservice så får man bara ett standardsvar tillbaka (copy-paste-svar).

Enda anledningen till att man kör med SWISH är ju för att man vill ha sina BTC fort!
Citera
2014-07-29, 16:35
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Jag beställde för 15 minuter sedan.

Jag tycker inte att de sköter det lika bra som de brukade göra. Fan, man kunde ibland ha sina BTC inom en timma. Nu tar det jättelång tid, och tar man kontakt med deras kundservice så får man bara ett standardsvar tillbaka (copy-paste-svar).

Enda anledningen till att man kör med SWISH är ju för att man vill ha sina BTC fort!

De har inte gjort några utbetalningar alls idag!
Citera
2014-07-29, 17:52
Medlem
Vad fan håller dom på med?
Citera
2014-07-29, 18:42
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strikefour
Vad fan håller dom på med?

De betalade ut över 100 ordrar(!) igår. Går segt som bara den..
Citera
2014-07-30, 18:20
Medlem
Betalade 690:-

Från blockchain.
Värde vid tidpunkten för transaktionen $ 94.57

94.57 = 650,38:-

Inga avgifter?!?!?!
Citera
2014-07-30, 19:12
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anre24
De betalade ut över 100 ordrar(!) igår. Går segt som bara den..

Ja, jag fick min tillslut också. Nu väntar jag på en till men förväntar mig inget fören imorgon -om jag har tur.

Det är ett grymt upplägg att acceptera SWISH, men då förväntar man faktiskt att få sina BTC inom några få timmar - det är ju hela grejen med att ens erbjuda SWISH!

Citat:
Ursprungligen postat av MelanotanBB
Betalade 690:-

Från blockchain.
Värde vid tidpunkten för transaktionen $ 94.57

94.57 = 650,38:-

Inga avgifter?!?!?!

Jag har för mig att de tar 10%, eller? Det kanske var förr det. Men om jag nu inte missminner mig så tar de ut en procentuell avgift när man använder SWISH - just eftersom man betalar för en "extra service" (att det ska gå snabbare). Den där "Avgift: 0" är för större transaktioner. Rätta mig om jag har fel! Vill också förstå hur de tänker.
Citera
2014-07-30, 19:16
Medlem
Sorry att Swishen inte är lika snabb just nu, jag ska ta det med crewet i nästa vecka så det håller högre kvatlié. Vi håller på att jobba hårt med våra nya sidor,

kontakta mig om du vill beta testa och/eller komma med design feedback.
Citera
2014-07-30, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Ja, jag fick min tillslut också. Nu väntar jag på en till men förväntar mig inget fören imorgon -om jag har tur.

Det är ett grymt upplägg att acceptera SWISH, men då förväntar man faktiskt att få sina BTC inom några få timmar - det är ju hela grejen med att ens erbjuda SWISH!

Jag har för mig att de tar 10%, eller? Det kanske var förr det. Men om jag nu inte missminner mig så tar de ut en procentuell avgift när man använder SWISH - just eftersom man betalar för en "extra service" (att det ska gå snabbare). Den där "Avgift: 0" är för större transaktioner. Rätta mig om jag har fel! Vill också förstå hur de tänker.

Saxat från hemsidan...
Har ni några avgifter?
Nej, vi gör vår förtjänst på spreaden mellan köp- och säljkurser.
Citera
2014-07-30, 22:53
Medlem
ogmattes avatar
Beställde vid 18 tiden idag och fick in mina btc vid 22.30 tiden. Helt ok enligt mig. Men innan deras strul började gick de ju oftast inom timmen med swish betalning.
Citera
2014-08-04, 14:34
Medlem
plexens avatar
Ska bara hålla folk uppdaterade hur min betalning går.
12:47 var det betalt och swishat (3000kr)
14:34 (status) "Obekräftad"
Citera
2014-08-04, 19:05
Medlem
plexens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plexen
Ska bara hålla folk uppdaterade hur min betalning går.
12:47 var det betalt och swishat (3000kr)
14:34 (status) "Obekräftad"

19:05 (status) "Obekräftad"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in