2013-02-06, 15:01
Medlem
SzkandaLs avatar
Tja.
Jag röker i vanliga fall ca 20-25 Prince om dagen och vill sluta röka på allvar.
Tänkte iaf gå ner till 4-5 vanliga cigg om dagen och resterande, köra med Ecigg.

Många frågor men så det inte blir fel:

1. Maxpriset på Eciggen får vara 1500kr. Får jag något vettigt för dom pengarna?

2. Känns det i halsen när man tar ett bloss? River det? Det är ju nästan en förutsättning för att man ska lura sig själv.

3. Vilket märke ska man köpa för att få riktigt tjocka feta bloss med mycket rök?

4. Vart köper jag den billigast?

5. Vart i EU köper jag påfyllningsvätska med nikotin billigast?
Citera
2013-02-06, 15:08
Medlem
enflaskavitts avatar
Jag röker inte själv men har prövat både vanlig samt ecigg. Ecigg är inte riktigt samma sak om det är den rivande känslan du letar efter, men vad har jag att säga till en (storrökare?). Dessa sidor annonserade här på Flashback, kanske kan ge någonting.

http://www.nosmoke.se/
http://www.eciggbutik.se/
Lycka till!
Citera
2013-02-06, 15:25
Medlem
cbatbhs avatar
Det låter som att du röker bara för att röka, att leta efter ecigg med så "fet" rök är ju barnsligt? Grejen med att röka är ju att få i sig nikotin och inte blåsa ut så "fet" rök som möjligt.
Citera
2013-02-06, 15:47
Medlem
SzkandaLs avatar
då jag inte vet hur de funkar övht så kan man lika väl tolka texten "fet rök" i inlägget som ordentliga bloss / riklig smak / fyllig inhalering / tjock och aromatisk....
att ordvalet inte passa herrn ber jag om ursäkt för.

Citat:
Ursprungligen postat av cbatbh
Det låter som att du röker bara för att röka, att leta efter ecigg med så "fet" rök är ju barnsligt? Grejen med att röka är ju att få i sig nikotin och inte blåsa ut så "fet" rök som möjligt.
Citera
2013-02-06, 16:11
Medlem
cbatbhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SzkandaL
då jag inte vet hur de funkar övht så kan man lika väl tolka texten "fet rök" i inlägget som ordentliga bloss / riklig smak / fyllig inhalering / tjock och aromatisk....
att ordvalet inte passa herrn ber jag om ursäkt för.
ecigg blåser ut vattenånga och den ser inte likadan ut som "vanlig" rök..
Citera
2013-02-06, 16:23
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cbatbh
ecigg blåser ut vattenånga och den ser inte likadan ut som "vanlig" rök..

Nej, men det är ju det han letar efter, en ecigg som har så kraftig "rök" som möjligt.

Jag har en "onecig" här hemma, och den funkar ju rätt bra får jag tycka som "storrökare"..
Drar man ordentliga halsbloss på den så hostar man fan mer än på en vanlig cigg iallafall.
Citera
2013-02-06, 19:02
Medlem
SzkandaLs avatar
tack.
alltså så känns det i halsen när man inhalerar. då vet jag

Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Nej, men det är ju det han letar efter, en ecigg som har så kraftig "rök" som möjligt.

Jag har en "onecig" här hemma, och den funkar ju rätt bra får jag tycka som "storrökare"..
Drar man ordentliga halsbloss på den så hostar man fan mer än på en vanlig cigg iallafall.
Citera
2013-02-07, 17:55
Medlem
Två såna här + några såna här och sen nån e-juice med hög nikotinhalt från samma sida, rekommenderar 18 mg eller kanske 24 mg beroende på hur mycket nikotin du får i dig annars.

Köp inte från några svenska sidor, de säljer bara skit eller så har de överdrivet höga priser och blåser dig satan.
Senast redigerad av Kanylballe 2013-02-07 kl. 17:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in