2013-02-05, 17:29
Bannlyst
Blev lite spänt med tjejen i helgen och det slutade med att hon sa att jag är sämst på att hantera klitoris och allt är game over nu.

Seriöst var fan sitter skiten?
Jämfört med andra har jag knappast nån större erfarenhet med tjejer, nästan inge alls och det känns skit att få höra sånt här. Hjälper ju sällan mycket att bara kolla på bild och göra det på riktigt. Och fråga tjejen gör man ju inte i den åldern jag är i.

Vad göra?
Citera
2013-02-05, 17:37
Medlem
Snyggs avatar
Ja, du kan väl alltid ägna en stund åt att studera det hela lite närmare: http://www.1177.se/Bilder/Nationellt/Amnen/kroppen/kon/s_yttre_kon_k.gif

Du har ju iaf en tjej, så då är det väl bara öva eftersom "övning ger färdighet"
Citera
2013-02-05, 17:39
Medlem
ViktigaMeddelandens avatar
Här ,Nummer 2 på bilden.

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Education_Vulva.jpg
Senast redigerad av ViktigaMeddelanden 2013-02-05 kl. 17:43.
Citera
2013-02-05, 17:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snygg
Ja, du kan väl alltid ägna en stund åt att studera det hela lite närmare: http://www.1177.se/Bilder/Nationellt/Amnen/kroppen/kon/s_yttre_kon_k.gif

Du har ju iaf en tjej, så då är det väl bara öva eftersom "övning ger färdighet"

Nej blev game over i helgen. Bilden är tydlig men i verkligheten är det en enda stor slidöppning.
Citera
2013-02-05, 17:40
Medlem
Vart den sitter anatomiskt kan du ju se på vilken "fittbild" som helst, men storleken kan skifta ganska mycket från kvinna till kvinna.
Jag föreslår att du gör det du fruktar - dvs att du frågar henne vad hon tycker är skönast och om hon gillar hård eller mjuk "hantering".
Du kommer nog även att märka vad hon gillar då hennes kropp kommer att reagera under din beröring.. Var uppmärksam och lyhörd vad gäller hennes stönanden samt om hon spänner sig för mycket. Lite spänning kan vara bra, men för mycket betyder ofta att hon är obekväm.
Lycka till! Ge henne orgasmer nu
Citera
2013-02-05, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ViktigaMeddelanden
Här ,2an på bilden inte i kroppen

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Education_Vulva.jpg

Vad är 1? Pekar ju i ingenmansland? Är klitoris 2?
Citera
2013-02-05, 17:43
Medlem
Knasibass avatar
Är hon den enda du har legat med? Hon kanske har extremt liten eller något. Det borde inte vara några problem att hitta.
Citat:
Ursprungligen postat av Dunkelheit01
Klitoris har hud framför sig som är bortdragen på andra bilden.
Citera
2013-02-05, 17:45
Medlem
ViktigaMeddelandens avatar
Citat:

Ja,där har du den !
Citera
2013-02-05, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knasibas
Är hon den enda du har legat med? Hon kanske har extremt liten eller något. Det borde inte vara några problem att hitta.

Nej, har legat med några till men henne har jag träffat många gånger, med de andra har jag bara träffat en gång. Sen har jag inte känt de andra tjejerna, bara träffats och haft sex. Känns så jobbigt att höra bara.
Citera
2013-02-05, 17:49
Medlem
Men snälla barn!

Klitoris är sitter bakom "kåpan" som man kan se på bilden. Den är dessutom större än vad man kan tro. Bakom skinnfliken sitter "ytliga" klitoris, men den fortsätter öven runt hela området.
Och var så snälla och snöa inte in er på bara klittan! Ingen vill ha en jävla elvisp som tramsar runt på samma del..
Citera
2013-02-05, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ViktigaMeddelanden
Ja,där har du den !

Känns som att det finns överhängande risk att man börjar stimulera urinröret.
Fan att de placerat urinröret precis under klitoris då.
Citera
2013-02-05, 17:54
Medlem
Knasibass avatar
Citat:
Känns som att det finns överhängande risk att man börjar stimulera urinröret.
Fan att de placerat urinröret precis under klitoris då.
Men alltså... klitoris är en hård knopp. Den liknar inget annat som finns där. Man kan inte ta fel!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in