Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-02-05, 12:58
Medlem
Milan.Barcas avatar
Jag kan inte vara den enda som lagt märke till det? Då och då så kommer någon ny användare och skriver i flera trådar att en kvinna är ful. Det verkar som att inläggen raderas för att sedan komma tillbaks. T.ex. detta inlägg https://www.flashback.org/sp41860941. Har sett den flera gånger från flera olika användare. Är det nån spam eller något?
2013-02-05, 13:05
Moderator
Arne.Ankas avatar
Troll, användare som skriver inlägg i syfte att provocera på ett eller annat sätt och inte har nåt intresse av en seriös diskussion men sen har vi ju alla olika smak på vad som är snyggt och fult också.
2013-02-05, 13:07
Medlem
BlueStars avatar
Modeller, paparazzi och kändisbilder --> Flashback
/Moderator
2013-02-05, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milan.Barca
Jag kan inte vara den enda som lagt märke till det?
Sånt där går efter kfk som jag har fattat det...

Alltså att folk som bara tramsar och inte tillför något tillslut blir avstängda enligt kfk (kvalitet före kvantitet).

Sen finns det ju särskilda regler mot både spam och ot, och även trakasserier och personangrepp.
Bara att rapportera, för allas skull...
Senast redigerad av Haschpundaren 2013-02-05 kl. 15:39.
2013-02-05, 15:59
Medlem
Milan.Barcas avatar
Förstår inte syftet med det dock. Det är som att det är en bot eller något. Alltid samma inlägg och alltid samma trådar.
2013-02-05, 16:16
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milan.Barca
Förstår inte syftet med det dock. Det är som att det är en bot eller något. Alltid samma inlägg och alltid samma trådar.
Gissningsvis är det någon som är ett levande bevis för hur illa ställt det är med psykvården i landet. Det är dock ingen bot, och att han bara har seriösa issues är i sig inte tillräckligt för att ha en tråd om det. Vi moderatorer har koll på läget, och vi får nog nöja oss med det.

· KLICK ·

// Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in