2013-02-11, 17:31
Medlem
Korvensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeunert
Herregud...människan erkänner i flykten!

Det är politik rakt igenom!

Både hon och Sveland schappar. Känns det inte för enkelt? Kommer deras fotsoldater att ställa till med nåt fanskap vid tillställningen kanske? En ur djävulens anhang är ju faktiskt närvarande...
Citera
2013-02-11, 18:13
Medlem
VonLidls avatar
Hoppsan, svt webb-tv sänder direkt:
http://www.svt.se/kultur/19-00-svt-sander-debatten-direkt
Kulturnyheterna sänds kl 19 och det är väl inte omöjligt att de berör debatten och hänvisar till svt:s nätsida?
Citera
2013-02-11, 18:29
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xavian
Ja det är extra roligt och ironiskt med tanke på att det var Åsa som typ satte igång hela snacket med näthat. Hon dyrkas som en martyr av sina kollegor. När martyren sjävl får en chans att debattera så väljer hon att fly som en rädd hare och gömma sig. Riktig patetiskt att inte ens vilja lyssna på en motståndare. Hon vet att hon skulle förlora. Flyr hon så kommer hon ut fortfarande som en "vinnare".

Lindeborg med anhang kan summeras så här: Klubben för inbördes beundran.
De vill inte ha någon debatt, de vill kunna snacka så mycket skit som möjligt.
Citera
2013-02-11, 18:30
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonLidl
Hoppsan, svt webb-tv sänder direkt:
http://www.svt.se/kultur/19-00-svt-s...ebatten-direkt
Kulturnyheterna sänds kl 19 och det är väl inte omöjligt att de berör debatten och hänvisar till svt:s nätsida?

Ja, kulturnyheterna kommer ta upp det.
Citera
2013-02-11, 19:04
Bannlyst
Riktigt fegt av Åsa. Det kommer garanetrat att ge ett eko, vilket naturligtvis är bra debattmaterial mot henne i framtiden.
Citera
2013-02-11, 19:04
Medlem
klashbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Ja, kulturnyheterna kommer ta upp det.
http://www.svt.se/kultur/19-00-svt-sander-debatten-direkt

Nu har det dragit igång.
Citera
2013-02-11, 19:20
Medlem
Mazetti: "Om jag skriver att Lucia inte var svensk får jag 700 hatmail på en timme."

Denna människa är inte hederlig på en fläck.

Edit: Eller hörde jag fel? Någon som är säker på vad hon sade?
Senast redigerad av Nebeltag 2013-02-11 kl. 19:23.
Citera
2013-02-11, 19:32
Medlem
Det är tydligen fel att kalla vänstermedia för "fulmedia", att kalla saker för dess rätta namn är fel i Sverige om det inte går i linje med etablissemanget...
Senast redigerad av Vinicius 2013-02-11 kl. 19:36.
Citera
2013-02-11, 19:42
Medlem
BaalZeBubs avatar
Jag är imponerad av Mats Dagerlind så långt. Jag önskar han kunde vara så kort och koncis när han skriver också - hans artiklar har en tendens att bli långrandiga och två-tre gånger längre än vad som behövs för att föra fram budskapet.

Det ämne som tagit mest plats första halvtimmen är Avpixlat två svar på kraftiga angrepp från annan press. Det handlar om Sundsvalls Tidning och Aftonbladet. Gång på gång säger Stina Dabrowski "öga för öga, tand för tand". Hon tycks helt missa att det Avpixlat gjorde var ett retoriskt svar, där de satte upp en spegel.

Detta påminner om hur, i Uppdrag Granskning, en del av det näthat som lästes upp, var parafraser från Skum-manifestet.

En rumpmas i publiken får komma till tals gång på gång, och gör samma 'misstag'.

Avpixlat - utan rätt att ironisera?
Citera
2013-02-11, 19:44
Medlem
Maja Hagerman: Anonymiteten på nätet är ett problem.

Sakine är vettig när hon säger att även journalisterna måste rannsaka sig själva.

Mazetti är spritt språngande galen. "Fältherrar" och "fotsoldater". Nu kom förresten siffran 700 hatmail igen.
Senast redigerad av Nebeltag 2013-02-11 kl. 19:49.
Citera
2013-02-11, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Detta påminner om hur, i Uppdrag Granskning, en del av det näthat som lästes upp, var parafraser från Skum-manifestet.
Intressant. Det är nog många som inte känner till det.
Citera
2013-02-11, 19:48
Medlem
Smuggelss avatar
Nu läser jag inte avpixlat pga av dom missar det väsentliga, men Mats dagerlind är är ju väldigt bra debattör samt hela debatten verkar handla om att hoppa på avpixlat och Mats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in