2013-02-04, 20:14
Medlem
Tja!

Har problem med halv och helljus, om man kollar på bilden är det något som saknas?
För när jag tänder helljus på kvällen så släcks ljusen när jag slår om till halvljus vid tex möte?
Fast helljus funkar som vanligt?

Detta är ju en bild där reläet sitter, tog loss detta och ska kolla om det är något trasigt...
Behöver verkligen hjälp för att komma på vad det är för problem? Någon som har förslag?

Förlåt för dålig förklaring! Kan absolut inget om bilar osv

http://s12.postimage.org/dgzjb6pcd/bild_26.jpg
http://s4.postimage.org/lhs7h7je5/bild_27.jpg

Tack på förhand!
Citera
2013-02-04, 20:19
Bannlyst
Kan du inget om bilar och el så tycker jag du skall sluta där, det är så gott som omöjligt att här i tråden hjälpa någon med detta.
Om du fortsätter är risken att du gör sönder något dyrare bara, så uppsök verkstad behöver inte vara dyra märkesverkstaden.
Citera
2013-02-04, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fislurken
Kan du inget om bilar och el så tycker jag du skall sluta där, det är så gott som omöjligt att här i tråden hjälpa någon med detta.
Om du fortsätter är risken att du gör sönder något dyrare bara, så uppsök verkstad behöver inte vara dyra märkesverkstaden.

Om du inte har kunskapen att svara på det jag undrar över så behöver du inte svara.

Jag har lagt upp den här tråden för att få svar på ett problem som jag bara har råd att fixa själv!
Citera
2013-02-05, 16:57
Medlem
Det gröna reläet låter som om det håller på och ge upp. Sen noterade jag att det ser ut att vara fukt på de relä som är märkta J är det fukt eller endast en synvilla. om fukt föreligger finns risk för att du drabbats av en så kallad kortslutning.
Citera
2013-02-06, 12:31
Moderator
rotadents avatar
En massa tjafs raderat. Svara på frågan eller skit i att posta.

//Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in